בדיקת היתכנות

בדיקת היתכנות הינה מרכיב קריטי לפני היציאה לשווקים בינלאומיים.

זוהי בדיקה מקדמית תמציתית וראשונית המהווה מעין “טבילת רגל במים”

לפני היציאה לדרך בארץ/ארצות יעד מוגדרות. בדיקה זו מאפשרת סקירת

מצב קיים בשוק היעד תוך התייחסות למוצר/שירות אותו תרצו לשווק בהיבט

של קיימות, מתחרים וצורך ראשוני.

מידע זה יסייע בגיבוש ההחלטה על כניסה (או אי כניסה) יעילה אל שוק היעד

טרם השקעת הון וזמן מיותרים. אם יש לכם מוצר או שירות חדש אותו תבקשו

למכור בשווקים בינלאומיים, נוכל לתאר לכם מהי מידת ההיתכנות לשיווקו, מיהו

קהל היעד, פוטנציאל השיווק ומיהם מתחריו.

השירות מתבצע באמצעות מידענות מקצועית, עיון במחקרים קיימים וקשר ישיר

לשותפים עסקיים בארצות היעד.

בדיקה מעין זו תענה על השאלות:

  • האם יש מקום למוצר “Me Too” בשוק היעד?
  • מהו הסיכוי לשווק את מוצריכם בשוק יעד נבחר?
  • מה התועלת האמיתית שיפיקו לקוחות מן הטכנולוגיה שלי?
  • מיהם המתחרים ומובילי השוק?
  • מהם חסמי הכניסה לשוק היעד?
  • האם לקוחותיכם נמצאים באיזור הגיאוגרפי הנבחר?

סיפור לקוח - איזי ליין

חברת איזי ליין נוסדה בשנת 2001 ומייצרת תוספי תזונה ותכשירי מזון המיועדים להזנת חולים וקשישים.

בפגישה עם החברה הובהרו מאפייני וייחודיות החברה ומוצריה, וכן מידת התאמתם לשוק הבינלאומי

במטרה לבחור זירות גיאוגרפיות המתאימות ליצוא המוצרים.

בדיקת ההיתכנות שבוצעה, התקיימה במדינות רווחה בעלות תל”ג הדומה לישראל בכדי לבחון את רמת

התחרותיות האפשרית. בתום כ-4 שבועות קבלה החברה את מסמך ההיתכנות, תוך פירוט החברות

הפעילות שם, מוצריהן, דרכי הפצה ותמחיר המוצרים.