מחקרי שוק

חדירה מוצלחת והשגת יעדים שיווקיים בזירות מוגדרות מתבצעת לא אחת לאחר קיום מחקר

שוק מקיף. מחקרים על שוק היעד מציגים תמונה רחבה ומפורטת על המתחרים הפעילים

ונתחי השוק שלהם, מגמות אופנתיות ושיווקיות, פלחי שוק אפשריים, חסמים רגולטיביים, מחירים ועוד.

בתום מחקר שוק תתאפשר המלצה על אסטרטגיית שיווק ותמחור השירות או המוצרים באופן

מדוייק תוך הפניית המאמצים השיווקיים לפלח השוק בו יהיה כדאי להתרכז.

מחקרי השוק אותם אנו מגישים מבוססי ניתוח מודיעיני בשוק היעד, הצלבת מידע עם מחקרים

נוספים תוך הסתייעות במערכת קשרים ושותפים עסקיים רחבה שיש לחברתנו בארצות היעד.

המחקר המוגש מכיל המלצות ‘עשה ואל תעשה’, דוגמאות פיזיות משוק היעד, נספחי מידע

תומכים וכן פרטי קשר מלאים אודות השותפים העסקים הפוטנציאליים .

ידע מוקדם על השוק מקצר זמני חדירה וחוסך באופן ניכר עלויות שניתן להפנותם לפעילות

שיווק ממוקדת.

סיפור לקוח: א.ל. מסננים

חברת א.ל. מסננים מייצרת מגוון מסננים לכלי רכב על סוגיהם השונים ב-3 מפעלים: ישראל,

סין ובולגריה וכן מעסיקה כ-450 עובדים . לפני כניסה לזירות גיאוגרפיות חדשות נוהגת החברה

ללמוד היטב את השוק ,מאפייניו, המתחרים, המחירים, המפיצים ועוד ,כל זאת בכדי לגבש

אסטרטגיה ותוכנית פעולה בחדירה.

כחלק מאסטרטגיה זו ,חברת SkyLimit התבקשה ללמוד את השוק ברוסייה עבור חברת

א.ל. מסננים, בקטגוריית המכוניות האירופאיות, הרגלי צריכה והחלפת מסננים וערוצי ההפצה.

בתום 6 שבועות, סופק המחקר המפורט שכלל נספחים ומידע אודות המתחרים והמלצות לפעילות.

לירון טופז ,מנהל השיווק בחברת א.ל. מסננים סיכם: “המידע לימד אותנו משמעותית על השוק

הרוסי ונמצא חיוני מאד להתחלת פעילותנו שם. אין ספק שנבחר להיעזר בחברת SkyLimit

גם בהמשך פעילותנו”.