פיתוח עסקי ואיתור ערוצי הפצה

פיתוח עסקי במיקור חוץ מאפשר לחברות ישראליות לחדור לשווקים בינלאומיים במהירות וביעילות.

כיצואנים המבקשים להרחיב את הפעילות השיווקית בזירות גיאוגרפיות חדשות מעת לעת, אתם ודאי

נדרשים לקבל החלטות הקשורות לכוח האדם הנוכחי והתאמתו לזירות אלו.

שירותי הפיתוח העסקי אותם אנו מציעים משנת 2003 מאפשרים ליצואנים להנות מניסיון רחב אותו

רכשנו במהלך פרויקטים בינלאומיים אותם בצענו עבור מאות יצואנים. הניסיון המוצע על ידינו הינו

תכליתי, מאפשר התקדמות ע"פ אבני דרך, מציג הבנה מתחומי תעשייה שונים ומוגש בזמינות מיידית.

אנשי החברה דוברים שפות שונות, מבינים תרבויות עסקיות רבות ובעלי רקע טכנולוגי מתחומים שונים

בהם עסקו בעבר. במקרים מסויימים אנו אף בוחרים להיעזר בשותפים העסקיים הרבים של החברה

בעשרות מדינות בעולם. כאשר מהירות הגעה לשוק מהווה גורם קריטי להצלחת החברה, הפתרון המוצע

מאפשר פרישה רחבה ומקבילית במדינות ספורות והתקדמות במהירות רבה ובאופן כלכלי.

סיפור לקוח- לגין טיובפלאסט

חברת Lageen Tuboplast הינה יצרנית שפופרות אלומיניום ופלסטיק (לתחום הקוסמטיקה

והתכשירים הרפואיים) הגדולה במזרח התיכון ומוכרת בהיקפים גדולים בעולם.

זהו תחום תחרותי מאד, והשגת עניין מערוצי הפצה הינה מורכבת מאד.

הציפייה של חברת Lageen Tuboplast הייתה לבחון מחדש את השוק בדרא"פ בו היא פעילה

ב-3 שנים האחרונות. מטרת הפרויקט הייתה מחקר ראשוני על השוק בדרום אפריקה ,איתור

מפיצים וחברות פוטנציאליות ותיאום 2 פגישות לפחות עבור החברה.

לאחר כחודש של מחקר מעמיק ומידענות חברת לגין קבלה רשימה של כ-30 חברות פוטנציאליות

לבחינתה הראשונית, והסכימה להיפגש עם כ-10 חברות. בתהליך המשכי, אתרה חברת SkyLimit

את פרטי הקשר למנהלים בחברות אלה:טלפון ודוא"ל –עמם נוצר קשר לתיאום לתיאור ההזדמנות

העסקית לייצוגם בדרא"פ, וכן נקבעו פגישות עבור הנהלת החברה עם הערוצים אותם בחרה.

לסיכום, הנהלת החברה יצאה ל-8 פגישות עם מפיצים ראויים–מתוכם בחרה החברה 2 מפיצים

ל-2 קטגוריות תעשייה.

יפתח שחר ,סמנכ"ל השיווק בחברה: "בתום ביקור בן שבוע שתוכנן כהלכה ע"י חברת SkyLimit,

למדנו על השוק בדרא"פ טוב יותר מפעילות שנמשכה שנים ספורות. אין לנו ספק שבפעילות הבאה בזירות

גיאוגרפיות אחרות נדע למי לפנות ולהסתייע בבחירת השותפים העסקיים".