ניהול מדיה שיווקית דיגיטלית

exporter 2015
exporter 2015 pdf
טיפים להתקשרות
exporter 2015 pdf

היום זו כבר עובדה, שימוש בכלי אינטרנט עדכניים ורשתות חברתיות, מרחיבים את מעגל השותפים

העסקיים של כל יצואן ואת ההזדמנויות ליצוא. התנהלות ברשתות חברתיות עסקיות נתפסת כמורכבת

עבור חברות יצואניות שזמינות מנהליהן מצומצמת, אך עבורנו זוהי התנהלות יומיומית ובה מומחיותנו.

במסגרת השירותים המוצעים נסייע להרחיב את מעגל הקשרים העסקיים B2B (באמצעות Linked In ),

ואף את מערכת הקשרים של החברה עם לקוחותיה הסופיים B2C (באמצעות facebook ).

 

מחלקת Linkedin*

באמצעות שימוש מדוייק ב- linked in אנו מבצעים חשיפה לקהל היעד המתאים לצורך

Lead generation איכותי. פנייה לאנשי מפתח בכל תעשייה מתאפשרת הודות לכושר

הפילוח המגוון אותו אנו מגישים:

  • בעלי תפקידים.
  • עובדים כיום ועובדים לשעבר (ex-employee )בחברות מסוימות.
  • חיתוך גיאוגרפי – מדינות \ערים.
  • השכלה – באופן כללי וכן מידע על בוגרי מוסד השכלה מסויים.
  • חברוּת בקבוצות linked in ספציפיות.
  • משתנים דמוגרפיים כמו מין וגיל.

*שיווק linked in הוא כלי הכרחי למנהלים המבקשים להגיע בתהליך

מיידי לשותפים עסקיים המתאימים להם ובזירה הגיאוגרפית המבוקשת.

 

השירותים אותם אנו מספקים ליצואנים:

  • הקמת פרופיל אישי מעודכן, מקצועי ומשופר של מנהלי החברה .
  • כתיבה שיווקית(posting )- אודות היצואן וכן מהפרופיל האישי:
    העלאת כתבות בפני קבוצות עסקיות בתחומכם להגברת חשיפה,
    עדכונים עסקיים ומידע אינפורמטיבי ושיווקי.
  • הגדלת מעגל החברים-פנייה למנהלים מתעשיית היצואן וצירופם לרשת האישית.
  • פניות אישיות – ליצירת עניין ושת"פ למנהלים שאותרו בתחום היצואן וניהול
    התגובות המתקבלות מהם.
  • כריית מידע (data mining )- בדיונים עסקיים ברשת החושפים מידע
    אודות ערוצי הפצה.
  • מאפייניהם ומידת התאמתם לפרופיל המוגדר על ידי היצואן.
  • פרסום ממומן –רכישת שטחי פרסום וחשיפת מודעות לקהלי יעד רלבנטיים.

מחלקת Facebook –סיוע ליצואן בתכנון וביצוע מהלכים וקמפיינים

שישפיעו על פעילותו הבינלאומית מול לקוחותיו הסופיים (B2C )

  • חשיפת המותג באמצעות תכנון ויישום קמפיין שיוצג בפני מפיצים
    ושותפים עסקיים בקטגוריית היצואן.
  • הידוק הקשרים העסקיים של מפיץ היצואן בארץ היעד באמצעות
    ביצוע קמפיין ייעודי עבורו.
  • ניהול פעילות הניו מדיה של המותג, הגברת הרשמת אוהדי החברה
    ויצירת חיבור הומוגני בין אסטרטגיית השיווק לפעילות ב- Facebook.

לצורך ממוקד זה הקמנו את אתר היצואנים הישראלים
www.israelexporter.com
אנו נדאג שתהיו בזמן הנכון, במקומות הנכונים.
נייצר תוכנית שיווק מובנית, נבנה  עבורכם נכסים דיגיטלים, נתחזק אותם וגם
נמדוד את הביצועים, בזמן אמת.

 

להיכרות עם השירותים המוצעים במסגרת זו לחץ כאן