חשיפה לקראת תערוכה בינלאומית

חברות יצואניות ישראליות משקיעות סכומים לא מבוטלים בהקמת ביתן ייצוגי בתערוכה בינלאומית.

חשיפת החברה לקראת הגעתה לתערוכה, איתור ערוצי הפצה המתכוונים להגיע לתערוכה וכן פנייה

אליהם, משפרים דרמטית את יחס ההמרה של עלות התערוכה אל מול התועלת שלה.

שירותים אלה מסופקים על ידי חברתנו לא אחת באמצעות מחלקת תערוכות בינלאומיות.

מחלקת תערוכות – תפעל לקראת השתתפות בתערוכות בינלאומיות, ותסייע בהגברת חשיפה אודות השתתפותכם.

במסגרת השירות יבוצע:

  • ניסוח והכנת מכתב פנייה מקצועי ושיווקי.
  • הקמת רשת שותפים עסקיים רלבנטיים באמצעות פרופיל ה- Linked In של המנהל.
  • כתיבה אישית ל-1st level contact אותם יצרנו והזמנה אישית לבקר בביתן היצואן בתערוכה.
  • איתור פרטי קשר למפיצים ושותפים עסקיים פוטנציאליים המתכננים להגיע לתערוכה.
  • פנייה אישית טלפונית ובשפתם ,והזמנתם לבקר בביתנכם וכן המשך קשר עמם בעתיד.

סיפור לקוח –מכון היצוא והשתתפות ב- Cosmoprof Bologna –Italy 2014

כמדי שנה ,מכון היצוא הקים ביתן לאומי בתערוכת הקוסמטיקה Cosmoprof שהתקימה בבולוניה

איטליה 2014 . מכון היצוא החליט להגביר החשיפה השיווקית לקראת התערוכה באמצעות תוכנית

שהוצעה ע”י חברת SkyLimit\Israel Exporter הכוללת:

  • כתיבה שיווקית מתוך פרופיל ה- Linked In של מנהלת הענף ניצן פייקוב.
  • פנייה למפיצים ומובילי דעה בתחום הקוסמטיקה.
  • איתור פרטי קשר למפיצי וקנייני קוסמטיקה במטרה להזמינם לביתן מכון היצוא.

לאחר 40 ימי הקמפיין :

  • התקיימה פנייה ל-440 מנהלים רלבנטיים (1st level contact ) בענף הקוסמטיקה.
  • אותרו פרטי קשר מלאים של 97 מפיצים וקניינים בענף הקוסמטיקה.
  • הועלו 36 כתבות (Posting ) בקבוצות עניין בענף אודות ביתן מכון היצוא.