מכתב המלצה – איתור מפיצים ופיתוח עסקי לקראת מדיקה 2017

By | Uncategorized
         
לכבוד משה שרת מנכ"ל סקיילימיט
משה שלום,
הנדון: מכתב סיכום ותודה
פעילותנו המשותפת לאיתור שותפים עסקיים במגוון טריטוריות לרגל תערוכת MEDICA 2017 הסתיימה לפני כמה שבועות ואנחנו בעיצומו של קמפיין לגיוסם של שותפים אלה.
מצאתי לנכון לקחת אתנחתא קלה כדי להודות לך על ההיענות המהירה לפרויקט הפיתוח העסקי השאפתני, בו כיסינו יחד בלוח זמנים קצר מאוד 6 טריטוריות על פני 2 יבשות, בפעילות שנערכה ב-4 שפות שונות ובתרבויות עסקיות מגוונות. הפעילות כללה איתור מפיצים בטריטוריות אלה ,ניסיון להבין במה הם עוסקים ,פניה אליהם, קיום שיחות שיווק, הזמנה לפגישות ועוד.
התרשמנו מאוד לטובה מן היכולת המחקרית להביא רשימה פוטנציאלית של למעלה מ-100 חברות ,מן היכולת שלכם לפנות ב-4 שפות שונות, מן השירותיות הטובה והתקשורת הקרובה עימנו לאורך הפעילות, מן הזמינות בשעות חריגות, ובעיקר מן המחויבות לעמוד במשימה מתפתחת ולא פשוטה.
השירות סיפק לנו לידים טובים מאוד להמשך הפעילות הבינלאומית שלנו שמתחילים להוכיח את עצמם כבר לאחר זמן קצר.
נשמח להמשיך את השת"פ אתכם גם בעתיד.
ישר כוח!
פליקס פריש
 סמנכ"ל שיווק ומכירות  Epsilor-Electric Fuel
felixf@epsilor.com
1 HaSollela St., West Industrial Park, Beit-Shemesh 99054, Israel
Tel: 972-2-990-6666
Fax: 972-2-999-1013
http://www.electric-fuel.com
                          

נשמח לסייע באיתור ערוצי השיווק והשותפים הבאים שלכם בארצות היעד!

ליצירת קשר:

msh@skylimit.co.il

טלפון: 03-6703334

הזדמנויות בסין עבור טכנולוגיות מים וחקלאות ישראליות

By | Uncategorized

שוק החקלאות הסיני הוא לא רק הגדול ביותר בעולם אלא גם הדינמי ביותר.

מספר החקלאים יורד בהתמדה עקב הגירה לערים, והחלקות הקטנות שלהם מתאחדות ויוצרות חוות גדולות על ידי חקלאים מקצועיים. החוות הגדולות משוועות לטכנולוגיות חקלאיות במטרה לשפר את הניהול, למקסם את התפוקה ולהוריד את העלויות ולפיכך נוצרות הזדמניויות עסקיות רבות לטכנולוגיות מים וחקלאות מישראל.

גידולים חקלאיים רבים בסין אינם בטוחים לאכילה מאחר וקרקעות רבים נגועים בזיהום תעשייתי הנובע ממים מזוהמים ומשימוש מופרז בחומרי הדברה.

הצרכן הסיני מחפש מוצרים בטוחים ומוכן לשלם עבורם מחיר הרבה יותר גבוה. גם כאן ישנן הזדמנויות עסקיות רבות לחקלאים ישראלים. לישראל שם מצוין בסין בתחום החקלאות ולכן גידולים בטכנולוגיה ישראלית ו/או על ידי חקלאים ישראלים יועדפו על ידי הצרכנים הסינים.
למרות ההזדמנויות הגדולות הקיימות בשוק החקלאות בסין, הכניסה לשוק קשה וסיכויי ההצלחה נמוכים אלא אם כן נעזרים בגורם מקומי שפעיל בתחום החקלאות ומכיר אותו היטב.

אגריפלוס בע”מ הינה חברה חקלאית מצליחה שהוקמה ב- 2010 ולה 40 עובדים, מאות דילרים ולקוחות ועשרות ופרויקטים חקלאים בכל רחבי סין.

יעקב פדהצור

יעקב פדהצור שבעברו ניהל את פעילות נטפים בסין ופעילות נטפים באסיה משמש כיו”ר חברת אגריפלוס וכמנהל תחום החקלאות בחברת סקיילימיט. הנסיון הרב שצבר באסיה בכלל ובסין בפרט יעזור לחברות ישראלית בכניסה לשווקים אלה.

אגריפלוס בראשות יעקב הקימה לאחרונה חממה במטרה לעזור לחברות חקלאיות מרחבי העולם להכנס לשוק החקלאות בסין ולהצליח! בחממה מגוון שירותים כולל משרדים ושירותי משרד, שכירת עובדים וניהולם, שירותי ייבוא/ייצוא ואחסנה, בניית אסטרטגיה עסקית למוצר/שירות, עזרה בקשרים מול דילרים ולקוחות, ועוד. לחקלאים המעוניינים להקים פרויקטים תעניק אגריפלוס שירותים הכוללים מציאת הקרקע המתאימה, ניהול משא ומתן עם “בעלי” הקרקע וחכירתו, תכנון החווה, התקנת מערכת ההשקייה, ליווי טכני ואגרונומי צמוד וניהול החווה במידה ויידרש.

לדוגמא: בשנים האחרונות החלו הסינים לגלות עניין רב בזיתים ואבוקדו בגלל הערך הבריאותי שלהם.
וגם כאן לחקלאי ישראל הזדמנות עיסקית יחודיית להכנס לשוק הסיני .

מעוניינים להסתייע בנו בכניסה לסין? 

ליצירת קשר:

msh@skylimit.co.il

טלפון: 03-6703334

ונחזור אליכם בהקדם!

הבנת השוק הדנטלי בארה”ב קריטית להצלחה

By | Uncategorized

כחברת שיווק הפעילה בשוק הדנטלי הבינלאומי במהלך השנים האחרונות, אנחנו מעורבים בשיחות אסטרטגייה עם יצרני דנטל ישראלים ומהעולם להבנת שוק היעד לקראת הכניסה אליו.

במהלך 2017 איתרנו ערוצי הפצה וכן קיימנו פניות ישירות באימייל ושיחת טלפון לערוצי ההפצה הנכונים בארה”ב עבור חברת Augma Biomaterials הישראלית. 

באמצעות פעילות זו  נחתמו הסכמי הפצה רבים בחודשים האחרונים.

כדי להבין את התנהלות השוק בארה”ב ,אשתף אתכם במיפוי מושגים וערוצי הפצה בארה”ב החיוני כשלב המשכי לאסטרטגייה של כל חברת דנטל ובהתאם לייחודיותה .

National Distributors – חברות הפצה עם פרישה ברחבי ארה”ב. לחברות אלו מנהלי מכירות איזוריים המוכרים ישירות לרופאים או sales reps העובדים מולם.

Manufacturer reps – להבנת מורכבות תחום זה – חשוב להבין כי במידה וחתמתם הסכם עם national distributor זה לא מבטיח שהמוצר שלכם יימכר בשוק האמריקאי.כדי להגיע למכירות משמעותיות עם הרופאים,  חשוב לפעול בתיאום עם ה- Manufacturers reps העובדים מול מנהלי המכירות האזוריים של המפיץ. תפקיד זה שונה לחלוטין מה- Reps המציגים את מוצריכם ישירות מול הרופאים –(להלן Independent sales rep )

Independent sales rep – בד”כ זו חברה מצומצמת של אדם או שני שותפים/אנשי מכירות המוכרים ישירות למרפאות באיזור/עיר/מדינה שלהם. רובם אינם מחזיקים מלאי, והם ‘מושכים’ סחורה ממפיץ גדול יותר עם מחסן קדמי בקרבתם או באמצעות drop shipping בה היצרן מארגן את המשלוח. רובם מרוויחים על בסיס עמלות ותוכניות בונוסים למיניהם (נשמח לפרט על תוכניות התימרוץ המקובלות לנציגים אלה). 

 Dealers&Dental Suppliers – רובם מקומיים/אזוריים (עיר/מדינה) לרבים מהם יש יכולת לקנות ולאחסן מוצרים. ובנוסף רבים מהם מארגנים או משתתפים במפגשי study groups עבור רופאים.  

Dental Study Groups – כדי שרופא יוכל להמשיך ולעסוק ברפואת שיניים הוא מחוייב כל כמה שנים (תלוי בחוקי המדינה) לקבל CE credits . השתתפות הרופאים ב- Study groups מאפשרת להם לקבל   CE credits .
בנוסף, קבוצות למידה אלו מאפשרות לרופאים ללמוד על חידושים ועידכונים בתעשיה הדנטלית, ולפגוש רופאים אחרים. יצרנים רבים ומפיצים משקיעים מאמצים באירגון והשתתפות במפגשי study groups המאפשר להם מפגש ישיר עם קהל גדול של רופאים במקום אחד. 

Dental labs –  בשנים האחרונות קיימת מגמה מצד מעבדות למצב את עצמן כ- one stop shop עבור המרפאות שהם משרתים.  הודות לקשר הבלתי אמצעי עם המרפאות והרופאים וההיכרות עם צרכיהם, מעבדות השיניים מגדילות מחזור ורווחיות ממכירת מוצרים נלווים. רוב המעבדות הן קטנות וללא כושר איחסון – ומשום כך שיטת ה drop shipping מתאימה להן מאד.

E-commerce/depots –יצרנים רבים נמנעים מאתרי הקניות בתחום הדנטלי. זה בהחלט נכון שהרבה מהם אינם רלוונטיים ומוכרים מוצרים בסיסים כמו מי פה וכו..ואין טעם לבזבז זמן עליהם. מצד שני כדאי להיות זהירים ולא לפסול את כולם (שיחת טלפון מול מנהלי האתר היא קריטית כאן) . יש אתרי קניות שמכירים את השוק, מגיעים למרפאות, ומשתתפים בקבוצות למידה.

Purchasing Groups –  ‘קבוצות רכישה’ בתחום הדנטלי מתארגנות עבור המרפאות הקטנות המבקשות לחסוך בעלויות. בפועל יש קבוצות רכישה מעטות ויצרנים בד”כ אינם מתמקדים בקבוצות רכישה אלו היות ובדיונים עמם נוצר לחץ כבד על המחיר. 

רשתות למרפאת שיניים –מכירות ישירות לרשתות אינה פשוטה, למרות שלכאורה היתרון במכירה ישירה הינו ברור. מכירה לרשתות אלו יכולה להתקיים ישירות ו\או באמצעות ה- National distributors

במצבים מסויימים ה- Clinical Director של הרשת יחליט שהמוצר שלכם הוא קריטי לטיפול  והוא יקדם את הרכישה מול היצרן עצמו.

מתכננים להתרחב לארה”ב?

רוצים לבחור את האסטרטגייה הנכונה עבורכם בארה”ב?


נשמח לסייע לכם במימוש התוכנית לארה”ב ו\או בשווקים האחרים

לקביעת פגישה: msh@skylimit.co.il  

טלפון:  03-6703334

לקוחות ממליצים

By | Uncategorized

חברת SkyLimit מספקת שירותי מחקר ופיתוח עסקי לחברת ״סיעתא מובייל״ בחצי שנה האחרונה.

חברת סיעתא www.siyatamobile.com מובילה עולמית ומפתחת מערכות תקשורת סלולארית ללקוחות עסקיים וארגונים גדולים, מציעה שלל פתרונות תקשרת עבור ציי רכב ציבורי ומסחרי. משווקים כיום תחת המותג Uniden® Cellular

התבקשנו לאתר עבורם מפיצים חדשים בארה״ב במטרה להרחיב את הפעילות שלהם בצפון אמריקה. על ביצוע משימה זו בהצלחה רבה קיבלנו את מכתב התודה הבא:


The Siyata team worked closely with the Skylimit team to well define the target customers that we wanted to reach in the US so as to assure that their search and lead generation will be well focused After working together for 6 months I can attest that Skylimit were successful in targeting 30 relevant accounts for us (approximately 15 percent of the leads they gave us) who quickly became buying customers of ours
I highly recommend this effective lead generation system for companies looking to open up new international markets
It is a pleasure working with Herzel and the Skylimit team

Marc Seelenfreund, CEO – Siyata Mobile  


 

צוות Siyata עבד בשיתוף פעולה הדוק עם צוות Skylimit בהגדרת לקוחות היעד ומפיצים שרצינו  לאתר בשוק האמריקאי, במטרה להבטיח שהמחקר שלהם יניב ‘לידים’ איכותיים.

בתום עבודה משותפת בת 6 חודשים אני יכול להעיד כי Skylimit הצליחו באיתור כ 30 לקוחות רלוונטיים עבורנו (המהווים כ-15% מהמחקר) אשר הפכו ללקוחות רוכשים בפועל תוך זמן קצר.

אני מאוד ממליץ להיעזר בשירות זה עבור חברות המבקשות לפתוח ולחדור לשווקים בינלאומיים חדשים.

זה תענוג לעבוד עם הרצל וצוות Skylimit!

כל מה שרציתם לדעת על המתחרים – ולא העזתם לשאול

By | Uncategorized | No Comments

 

 בואו נדבר קצת על החלטות היצואן המתקבלות בניגוד להכרה בעובדות–

ברוב המקרים בהם אנחנו נפגשים עם יצואנים–מוסכם ע”י מחלקת השיווק כי קבלת החלטות נכונות תלוייה במידע רלבנטי המגיע אליהם בתזמון הנכון–העשוי לעצב להם את התובנות והאסטרטגייה.

בנסיבות אלו, אני מופתע לגלות כי לעתים קבלת ההחלטות השיווקיות אינה מתקיימת בתהליך מוסדר ותוך הסתפקות בהיכרות מעטה של שוק היעד ואף ויתור על החשוב מכל: מידע על המתחרים.

לאחר הבנה שמדובר בצורך קריטי ליצואנים ישראלים ,החלטנו להשיק שירות חדש!!

הנה כמה דוגמאות שחשוב לדעת לפני כניסה לשוק יעד על המתחרים, ונוכל לסייע בהשגתם:

  • איתור מפיצי המתחרים ופרטי הקשר המלאים אליהם.
  • הצעות מחיר או מחירון אותם מציעים המתחרים ללקוחותיהם.
  • ברושור או מצגת של המתחרה.
  • ניטור כל (!!) שינוי שיבוצע באתר המתחרה .

מומלץ שהחלטות הטובות לארגון המבקש לכבוש את השוק הבינלאומי לא יתקבלו ממיחזור החלטות ודרכי פעולה מזירות גיאוגרפיות אחרות. בכל זירה וזירה המתחרים לא תמיד זהים ואסטרטגיית התמחור שלהם שונה, כמו גם טעמם השונה של הלקוחות.

כחברת מחקר, אנו מוצאים שכיום יש מודעות רבה יותר להבנה מקדימה על שוק היעד ,ובפועל החלטות מתקבלות יותר ויותר על בסיס מידע איכותי המסייע בההכוונת המדיניות השיווקית.

מידע רב מצוי בהתחקות אחר פעילות המתחרים ובעינינו זו ללא ספק התמחות, אשר מצריכה ניסיון רב בעולם המודיעין. איסוף המידע נעשה בשיטות שונות כמו מאגרי נתונים, מידע קיים באינטרנט, רשתות חברתיות, שיחות טלפוניות,אלגוריתמים שפיתחנו, פגישות אישיות עם אנשים רלוונטים ועוד.

תשאלו אותנו על המתחרים שלכם (במידה ואינם מישראל) –ונשמח לסייע כפי שסייענו כבר למאות יצואנים  – לחץ כאן

 

If you know the enemy and know yourself, you need not fear the result of a hundred battles

If you know yourself but not the enemy, for every victory gained you will also suffer a defeat

If you know neither the enemy nor yourself, you will succumb in every battle

זהירות! חובבנים בתחפושת

By | Uncategorized | No Comments

רבים מאיתנו קיבלו הודעת אימייל המבטיחה לספק מידע מטוייב על השותפים העסקיים או הלקוחות הבאים שלנו, אם רק…נשיב לאימייל שקיבלנו.

המלכודת הגדולה היא כאשר המסר מגיע מחברה הנראית לכאורה מהוגנת, עם אתר מרשים ופועלת אפילו בארה”ב.
לרוב לא מדובר ב’עוקץ’ או בתרמית, אלא חוסר מקצועיות המנצלת את הרצון של היצואנים להיכנס לשווקים חדשים.
מקרה כזה קרה לחברה ישראלית מאד מרשימה (הגדולה מסוגה במזרח התיכון!).

לנו כחברת מחקר המספקת שירותי איתור שותפים עסקיים ליצואנים, ברור שהבנת הפעילות של היצואן, מתחריו והייחודיות של מוצריו הינם בסיס לתוצרי מחקר ראויים.

ללא הבנה מעמיקה מיהו השותף העסקי המתאים ביותר-אין סיכוי להצלחה במחקר.
כך הוצגה עוגמת הנפש של היצואן בפרופיל הלינקדאין שלו –שמטרתה להזהיר יצואנים אחרים מאירוע דומה:

 

נשמח לסייע באיתור ערוצי השיווק והשותפים הבאים שלכם בארצות היעד!

משה שרת
03-6703334
msh@skylimit.co.il 

איך לבחור שוק יעד?

By | Uncategorized | No Comments

אני פוגש יצואנים רבים מדי שבוע, לנתח את הביצועים של מחלקת המכירות בהתאם לאסטרטגיה ולתוכניות העבודה.בתהליך קצר אך פשוט אנו משווים בין הביצועים השנה לשנים הקודמות ובוחנים התוצאות ב-2 אפיקים:

  • במדינות בהן החברה מוכרת מעל 5 שנים
  • ומנגד מבצעים השוואה למדינות אליהן החברה נכנסה בשלוש שנים האחרונות.

ברוב המקרים ההפתעה הגדולה היא אודות המדינות שנבחרו ב-3 השנים האחרונות.למעשה ההפתעה אינה בבחירת המדינות אלא בתהליך בחירתן המבוסס על אינטואיציה ברובו.וכידוע, לעתים גם אינטואיציה טובה טועה…

אז איך נכון לבחור מדינות יעד?

  • בשלב הראשון נדרשת הגדרה מדוייקת של השוק והתעשייה בה הנכם פעילים.
  •  לאחר מכן צמצום המדינות המתאימות יתקיים בשיטת האלימנציה: מהם הקריטריונים שבהתקיימם המדינה מתאימה או לא מתאימה לחברתינו.
  • מכאן מתחיל שלב איסוף מידע וסינון ראשוני לצורך עריכת הממצאים להכנת מטריצה מדינה/קריטריון.
  • כדי לצמצם את האפשרויות נדרשת בחירת קריטריונים לבחירת מדינה.קריטריונים אלו יאופיינו על בסיס מדד שבהתקיימם  זו הזדמנות/איום (רצוי לאסוף 5-7 קריטריונים למדינה)
  • שלב הסיכומים יכלול שקלול המדינות בהתאם לאיסוף המידע בהתאם לדירוג מידת התחרותיות של כל מדינה ומדינה.

טיפ :חשוב שהדו”ח יסקור פרמטרים של חסמי רגולצייה ורמת מיסוי הקיימים במדינות היעד.

ועוד טיפ: כאשר ניגשים לבחירת מדינות היעד הראשוניות יהיה חשוב להתרכז ב 20-30 מדינות ראשוניות ומשמעותיות ולא להתייחס לכל מדינות העולם.

רוצים לצמצם טעויות בבחירת שוק יעד ואובדן זמן ותקציב שיווק?

נשמח לעמוד לרשותכם ולסייע בתהליך חיוני זה.

משה שרת

מנכ”ל SkyLimit

msh@skylimit.co.il

03-6703334

לקוחות Skylimit מספרים – לחץ כאן:

סטטיסטיקות שמנהלי מכירות בינלאומיות חייבים לדעת –

By | Uncategorized | No Comments

מנהלי מכירות במחלקות בינלאומיות מתקשים להבין מדוע מהלך מסויים מצליח או נכשל ולרוב זה נובע מהיכרות מוגבלת של הכללים שעובדים.
אספנו עבור יצואנים צרור עובדות סטטיסטיות שלוקטו ממחקרים העוסקים ברכישת לקוחות, חיזור אחריהם וגם נטישה על ידיהם.
במטרה לשמור על ‘יעילות אנרגטית’ של מחלקת המכירות והשימור בחברתכם כדאי מאד להכיר וליישם את הכללים הבאים:

1. התיזמון הטוב ביותר לקיום ‘שיחה קרה’ הינו בין 16:00-17:00. התזמון השני בטיבו הינו 08:00-10:00 .
מאידך התזמון הגרוע ביותר הינו בין 11:00-14:00. (InsideSales and Kellogg School of Business)
2. יום חמישי הוא היום הטוב ביותר לשיחה עם לקוחות פוטנציאליים. יום רביעי הוא היום השני בטיבו. יום שלישי הוא היום הגרוע ביותר.
3. בשנת 2007 יחס ההמרה הממוצע בין ‘שיחות קרות’ לאיתור לקוח פוטנציאלי עמד על 3.68 .
כיום יחס ההמרה עומד על 8 ניסיונות. (InsideSales and Kellogg School of Business)
4.עבור 80% מהמכירות נדרשות בממוצע 5 שיחות מעקב לאחר פגישת ההיכרות הראשונית כדי להגיע להזמנה. 44% מאנשי המכירות מוותרים לאחר שיחת מעקב ראשונה. (The Marketing Donut)
5. 63% מהלקוחות הרואים מצגת שיווקית מכירתית זוכרים סיפורים שבהם נעשה שימוש במהלך הצגתן. רק 5% זוכרים סטטיסטיקה. (Chip and Dan Heath)
6. 70% מהחלטות הרכש מתבצעות כדי לפתור בעיות. 30% מההחלטות מתבצעות כדי לזכות בהכרה, הערכה וכו’ מהחברה בה מנהל הרכש פועל. (Impact Communications)
7. בכל שנה, חברות מאבדות 14% מהלקוחות שלהן בממוצע. (Business Brief)
8. ל- 58% מהלקוחות הפוטנציאליים שרכשו יש יותר התנגדויות במהלך המכירה מלקוחות פוטנציאליים שלא רכשו. למד להעריך התנגדויות במהלך המכירה

הערה: הזמנים המומלצים להתקשרות מתייחסים כמובן לשעה בארץ היעד.

לקוחות Skylimit מספרים – לחץ כאן:

ספרו סיפור שיתמוך בייחודיות המוצר שלכם

By | Uncategorized | No Comments

בכתבה הקודמת תיארנו את המחקר המבהיר מה לקוחות יזכרו בעיקר ממצגת שיווקית-
את הסיפור המרתק שתספרו שיתמוך בייחודיות המוצר שלכם (!)

הנה כמה כללים שחשוב שאנשי שיווק יטמיעו ויתאימו בהצגת החברה והמוצר שלהם או בעצם כיצד לספר סיפור שיווקי טוב בצורה טובה.
ספרו קצר
זיכרו, לקוחותיכם מוקפים באלפי מסרים, פרסומות ועוד ועוד, תנו דעתכם על כך כאשר אתם מחליטים על שילוב הסיפורים ותדירותם במצגת או פגישת היכרות.
חשיבות הסיפור
סיפורים יוצרים תמונה במוח של לקוחותיכם הפוטנציאליים וגם… דימויים ומיצוב. אם אתם מתארים את הפעילות העסקית ומתמקדים רק בייחודיות של הפתרון שלכם אתם עלולים ליפול למלכודת השיעמום…
וסיפור טוב, הוא תיאור חלום שהוגשם.
דעו את הלקוח טרם הכנת הסיפור-
סיפור טוב יפעיל אצל לקוחותיכם את האהדה הנכונה והם גם יזכרו אותו טוב יותר.
האם אותו סיפור יפעל בהצלחה זהה בפני לקוחותיכם בארגנטינה וגם בדנמרק?
כנראה שלא… ולכן מומלץ מאד להכיר את התרבות בארץ היעד ואת המפיץ שלכם טוב כדי להכין את הסיפור הנכון ביותר.

לסיפור שיווקי יעיל של יצואן יש מכלול מרכיבים

הנקודה ההיסטורית

מה היה החלום של החברה ומייסדה עם הקמתה וכן מה הניע לפיתוח הטכנולוגייה הנוכחית .
קונפליקט
בסיפור עסקי טוב יש קונפליקט עם רצונות, מעצורים והתגברות על מכשולים.
היו אותנטיים
סיפור עסקי טוב מסופר שהוא אותנטי, ענייני ואמין.
רצוי מאד להימנע מהסגנון שלעתים הישראלים נוטים לפעמים לגלוש אליו: “באנו,ראינו וכבשנו”.
ואם תדעו לספר אותו באופן אותנטי, נכון ומקצועי, קהל היעד ירצה לשמוע את המשך העלילה, יפנה את חבריו, ישתף פוסטים, ויעניק לכם חשיפה רבה יותר.
מעורבות רגשית של השומע
סיפור עסקי טוב מביא את המפיץ הפוטנציאלי שלכם לחשוב… לצפות למה שיקרה… מה התפתח, ולזהות את הייחודיות שלכם ובעיקר להתחבר אליכם ואל ההחברה שלכם.

תועלות
ספרו באופן ייחודי ורצוי בהומור מהם התועלות שהלקוח הסופי – קהל היעד יקבל מקניית המוצרים או השירותים שלכם.
USP – Unique Selling Proposition ,
איך אפשר לסיים סיפור ללא השגת אחד הערכים החשובים ביותר שלשמו הגעתם לפגישה: ייחודיות ובידול שלכם על פני המתחרים שלכם.
תחשבו על העצמת הבידול, החל מהשלב הראשוני של הכנת הסיפור.

מרחבים עסקיים בהם ניתן להשתמש בסיפור
– שיחת נטוורקינג אקראית.
– שיחת הצגה קצרה בכנס.
– פגישה מוגדרת עם לקוח פוטנציאלי.
– פגישה עם שותפים פוטנציאלים.
– רשתות חברתיות, ניוזלטר ועוד
לסיכום
סיפור שיווקי יעיל וטוב מחבר בין נושאים והוא יותר ממשחק מילים:
מחבר בין החזון האישי דרך היעדים והמטרות ועד מה התועלת והערך שאותה מייצר ללקוחות ולמה כדאי להם לקנות דווקא ממך ולא מהמתחרה כולל תכנון אופן ההצגה באמצעים שונים שיחה, פגישה, מצגת, אתר, פייסבוק ומגון האמצעים הפרסומיים והתדמיתיים.

אז, רוצו לספר.
בהצלחה!

לכבוש שווקים בינלאומיים עם חיוך גדול

By | Uncategorized | No Comments

לכבוש שווקים בינלאומיים עם חיוך גדול

חברת קורטקס מהמובילות את הענף הדנטלי ביצוא לעולם, מאופיינת בדינמיות ואסטרטגיית חדירה רוחבית למספר מדינות במקביל.

הדרישות של קורטקס מחברת סקיילימיט היו לנוע על פי הקצב והמקצועיות שלהם וכן לספק מחקר מאד מדוייק שישמש את מחלקת השיווק לפי הזירות הגיאוגרפיות.

שמחנו לגלות שלדעתם הם בחרו נכון!

cortex


אודותינו:
SkyLimit נוסדה בשנת 2003 ,והינה חברה ישראלית המספקת שירותי פיתוח עסקי, שיווק ומכירות ליצואנים ישראלים בשוק הבינלאומי. במהלך השנים צברנו ניסיון רב בתעשיות רבות בהן אנו מסייעים ללקוחותנו להגיע לשוקי היעד בהצלחה וכן בבחירת השותפים העסקיים המתאימים להם ביותר. החברה מספקת שירותים רחבים ומגוונים בהתאמה לכל יצואן, ניסיונו,והזירות הגיאוגרפיות בהן הוא מבקש לפעול.

במטרה לספק חשיפה איכותית ליצואנים הישראלים ,הקמנו את הזירה העסקית www.israelexporter.com בה אנו מארחים מאות יצואנים ישראלים ,הנהנים משירותי ניהול המדייה השיווקית ואיתור שותפים עסקיים.
ליצירת קשר – לחץ כאן