איך לבחור שוק יעד?

By | Uncategorized | No Comments

אני פוגש יצואנים רבים מדי שבוע, לנתח את הביצועים של מחלקת המכירות בהתאם לאסטרטגיה ולתוכניות העבודה.בתהליך קצר אך פשוט אנו משווים בין הביצועים השנה לשנים הקודמות ובוחנים התוצאות ב-2 אפיקים:

  • במדינות בהן החברה מוכרת מעל 5 שנים
  • ומנגד מבצעים השוואה למדינות אליהן החברה נכנסה בשלוש שנים האחרונות.

ברוב המקרים ההפתעה הגדולה היא אודות המדינות שנבחרו ב-3 השנים האחרונות.למעשה ההפתעה אינה בבחירת המדינות אלא בתהליך בחירתן המבוסס על אינטואיציה ברובו.וכידוע, לעתים גם אינטואיציה טובה טועה…

אז איך נכון לבחור מדינות יעד?

  • בשלב הראשון נדרשת הגדרה מדוייקת של השוק והתעשייה בה הנכם פעילים.
  •  לאחר מכן צמצום המדינות המתאימות יתקיים בשיטת האלימנציה: מהם הקריטריונים שבהתקיימם המדינה מתאימה או לא מתאימה לחברתינו.
  • מכאן מתחיל שלב איסוף מידע וסינון ראשוני לצורך עריכת הממצאים להכנת מטריצה מדינה/קריטריון.
  • כדי לצמצם את האפשרויות נדרשת בחירת קריטריונים לבחירת מדינה.קריטריונים אלו יאופיינו על בסיס מדד שבהתקיימם  זו הזדמנות/איום (רצוי לאסוף 5-7 קריטריונים למדינה)
  • שלב הסיכומים יכלול שקלול המדינות בהתאם לאיסוף המידע בהתאם לדירוג מידת התחרותיות של כל מדינה ומדינה.

טיפ :חשוב שהדו"ח יסקור פרמטרים של חסמי רגולצייה ורמת מיסוי הקיימים במדינות היעד.

ועוד טיפ: כאשר ניגשים לבחירת מדינות היעד הראשוניות יהיה חשוב להתרכז ב 20-30 מדינות ראשוניות ומשמעותיות ולא להתייחס לכל מדינות העולם.

רוצים לצמצם טעויות בבחירת שוק יעד ואובדן זמן ותקציב שיווק?

נשמח לעמוד לרשותכם ולסייע בתהליך חיוני זה.

משה שרת

מנכ"ל SkyLimit

msh@skylimit.co.il

03-6703334

לקוחות Skylimit מספרים – לחץ כאן:

סטטיסטיקות שמנהלי מכירות בינלאומיות חייבים לדעת –

By | Uncategorized | No Comments

מנהלי מכירות במחלקות בינלאומיות מתקשים להבין מדוע מהלך מסויים מצליח או נכשל ולרוב זה נובע מהיכרות מוגבלת של הכללים שעובדים.
אספנו עבור יצואנים צרור עובדות סטטיסטיות שלוקטו ממחקרים העוסקים ברכישת לקוחות, חיזור אחריהם וגם נטישה על ידיהם.
במטרה לשמור על 'יעילות אנרגטית' של מחלקת המכירות והשימור בחברתכם כדאי מאד להכיר וליישם את הכללים הבאים:

1. התיזמון הטוב ביותר לקיום 'שיחה קרה' הינו בין 16:00-17:00. התזמון השני בטיבו הינו 08:00-10:00 .
מאידך התזמון הגרוע ביותר הינו בין 11:00-14:00. (InsideSales and Kellogg School of Business)
2. יום חמישי הוא היום הטוב ביותר לשיחה עם לקוחות פוטנציאליים. יום רביעי הוא היום השני בטיבו. יום שלישי הוא היום הגרוע ביותר.
3. בשנת 2007 יחס ההמרה הממוצע בין 'שיחות קרות' לאיתור לקוח פוטנציאלי עמד על 3.68 .
כיום יחס ההמרה עומד על 8 ניסיונות. (InsideSales and Kellogg School of Business)
4.עבור 80% מהמכירות נדרשות בממוצע 5 שיחות מעקב לאחר פגישת ההיכרות הראשונית כדי להגיע להזמנה. 44% מאנשי המכירות מוותרים לאחר שיחת מעקב ראשונה. (The Marketing Donut)
5. 63% מהלקוחות הרואים מצגת שיווקית מכירתית זוכרים סיפורים שבהם נעשה שימוש במהלך הצגתן. רק 5% זוכרים סטטיסטיקה. (Chip and Dan Heath)
6. 70% מהחלטות הרכש מתבצעות כדי לפתור בעיות. 30% מההחלטות מתבצעות כדי לזכות בהכרה, הערכה וכו' מהחברה בה מנהל הרכש פועל. (Impact Communications)
7. בכל שנה, חברות מאבדות 14% מהלקוחות שלהן בממוצע. (Business Brief)
8. ל- 58% מהלקוחות הפוטנציאליים שרכשו יש יותר התנגדויות במהלך המכירה מלקוחות פוטנציאליים שלא רכשו. למד להעריך התנגדויות במהלך המכירה

הערה: הזמנים המומלצים להתקשרות מתייחסים כמובן לשעה בארץ היעד.

לקוחות Skylimit מספרים – לחץ כאן:

ספרו סיפור שיתמוך בייחודיות המוצר שלכם

By | Uncategorized | No Comments

בכתבה הקודמת תיארנו את המחקר המבהיר מה לקוחות יזכרו בעיקר ממצגת שיווקית-
את הסיפור המרתק שתספרו שיתמוך בייחודיות המוצר שלכם (!)

הנה כמה כללים שחשוב שאנשי שיווק יטמיעו ויתאימו בהצגת החברה והמוצר שלהם או בעצם כיצד לספר סיפור שיווקי טוב בצורה טובה.
ספרו קצר
זיכרו, לקוחותיכם מוקפים באלפי מסרים, פרסומות ועוד ועוד, תנו דעתכם על כך כאשר אתם מחליטים על שילוב הסיפורים ותדירותם במצגת או פגישת היכרות.
חשיבות הסיפור
סיפורים יוצרים תמונה במוח של לקוחותיכם הפוטנציאליים וגם… דימויים ומיצוב. אם אתם מתארים את הפעילות העסקית ומתמקדים רק בייחודיות של הפתרון שלכם אתם עלולים ליפול למלכודת השיעמום…
וסיפור טוב, הוא תיאור חלום שהוגשם.
דעו את הלקוח טרם הכנת הסיפור-
סיפור טוב יפעיל אצל לקוחותיכם את האהדה הנכונה והם גם יזכרו אותו טוב יותר.
האם אותו סיפור יפעל בהצלחה זהה בפני לקוחותיכם בארגנטינה וגם בדנמרק?
כנראה שלא… ולכן מומלץ מאד להכיר את התרבות בארץ היעד ואת המפיץ שלכם טוב כדי להכין את הסיפור הנכון ביותר.

לסיפור שיווקי יעיל של יצואן יש מכלול מרכיבים

הנקודה ההיסטורית

מה היה החלום של החברה ומייסדה עם הקמתה וכן מה הניע לפיתוח הטכנולוגייה הנוכחית .
קונפליקט
בסיפור עסקי טוב יש קונפליקט עם רצונות, מעצורים והתגברות על מכשולים.
היו אותנטיים
סיפור עסקי טוב מסופר שהוא אותנטי, ענייני ואמין.
רצוי מאד להימנע מהסגנון שלעתים הישראלים נוטים לפעמים לגלוש אליו: "באנו,ראינו וכבשנו".
ואם תדעו לספר אותו באופן אותנטי, נכון ומקצועי, קהל היעד ירצה לשמוע את המשך העלילה, יפנה את חבריו, ישתף פוסטים, ויעניק לכם חשיפה רבה יותר.
מעורבות רגשית של השומע
סיפור עסקי טוב מביא את המפיץ הפוטנציאלי שלכם לחשוב… לצפות למה שיקרה… מה התפתח, ולזהות את הייחודיות שלכם ובעיקר להתחבר אליכם ואל ההחברה שלכם.

תועלות
ספרו באופן ייחודי ורצוי בהומור מהם התועלות שהלקוח הסופי – קהל היעד יקבל מקניית המוצרים או השירותים שלכם.
USP – Unique Selling Proposition ,
איך אפשר לסיים סיפור ללא השגת אחד הערכים החשובים ביותר שלשמו הגעתם לפגישה: ייחודיות ובידול שלכם על פני המתחרים שלכם.
תחשבו על העצמת הבידול, החל מהשלב הראשוני של הכנת הסיפור.

מרחבים עסקיים בהם ניתן להשתמש בסיפור
– שיחת נטוורקינג אקראית.
– שיחת הצגה קצרה בכנס.
– פגישה מוגדרת עם לקוח פוטנציאלי.
– פגישה עם שותפים פוטנציאלים.
– רשתות חברתיות, ניוזלטר ועוד
לסיכום
סיפור שיווקי יעיל וטוב מחבר בין נושאים והוא יותר ממשחק מילים:
מחבר בין החזון האישי דרך היעדים והמטרות ועד מה התועלת והערך שאותה מייצר ללקוחות ולמה כדאי להם לקנות דווקא ממך ולא מהמתחרה כולל תכנון אופן ההצגה באמצעים שונים שיחה, פגישה, מצגת, אתר, פייסבוק ומגון האמצעים הפרסומיים והתדמיתיים.

אז, רוצו לספר.
בהצלחה!

לכבוש שווקים בינלאומיים עם חיוך גדול

By | Uncategorized | No Comments

לכבוש שווקים בינלאומיים עם חיוך גדול

חברת קורטקס מהמובילות את הענף הדנטלי ביצוא לעולם, מאופיינת בדינמיות ואסטרטגיית חדירה רוחבית למספר מדינות במקביל.

הדרישות של קורטקס מחברת סקיילימיט היו לנוע על פי הקצב והמקצועיות שלהם וכן לספק מחקר מאד מדוייק שישמש את מחלקת השיווק לפי הזירות הגיאוגרפיות.

שמחנו לגלות שלדעתם הם בחרו נכון!

cortex


אודותינו:
SkyLimit נוסדה בשנת 2003 ,והינה חברה ישראלית המספקת שירותי פיתוח עסקי, שיווק ומכירות ליצואנים ישראלים בשוק הבינלאומי. במהלך השנים צברנו ניסיון רב בתעשיות רבות בהן אנו מסייעים ללקוחותנו להגיע לשוקי היעד בהצלחה וכן בבחירת השותפים העסקיים המתאימים להם ביותר. החברה מספקת שירותים רחבים ומגוונים בהתאמה לכל יצואן, ניסיונו,והזירות הגיאוגרפיות בהן הוא מבקש לפעול.

במטרה לספק חשיפה איכותית ליצואנים הישראלים ,הקמנו את הזירה העסקית www.israelexporter.com בה אנו מארחים מאות יצואנים ישראלים ,הנהנים משירותי ניהול המדייה השיווקית ואיתור שותפים עסקיים.
ליצירת קשר – לחץ כאן

קביעת פגישות לקראת נסיעות – לסחוט את כרטיס הטיסה והמלון

By | Uncategorized | No Comments

a2

רואי החשבון מתייחסים בפירוט והעמקה ל-2 שורות דומיננטיות בסעיפי ההוצאות :
קבועות לעומת משתנות.

מנהלי פיתוח עסקי ומנכ"לים היוצאים לפגישות לא תמיד מעמיקים בתובנות אלה ,ולא אחת מגיעים לאירוע בינלאומי , פגישה עסקית אחד או שתיים ,תערוכה או כנס וממהרים לשוב ארצה.

ומה עם הקבועות :הטיסות הלינה וימי העבודה? האם נעשה כאן מימוש מקסימלי של הוצאה זו?

הנה מה שאנחנו מציעים :

אתם יודעים חדשיים מראש על נסיעה עסקית ? תסחטו את הקבועות עד הסוף!!!

צרו אתנו קשר ,תתארו את הגורמים העסקיים שתרצו להיפגש עמם בארץ היעד ונדע לסייע.

________________________________________________________________

כחברת מחקר ופיתוח עסקי נאתר עבורכם את הגורמים המתאימים ביותר ,ואחד ממנהלי הפיתוח העסקי בחברתנו ידע גם 'לפתוח דלתות' בשפת ארץ היעד ,ולתאם פגישות.

לחברתנו כושר מוכח להתניע פרויקט כזה תוך יומיומיים וכן אנשי החברה דוברים מגוון שפות:

איטלקית, ספרדית, צרפתית, פולנית, צ'כית, יפנית, סינית, פורטוגזית, צ'כית, ויטנאמית ועוד.

ניתן ליצור קשר – msh@skylimit.co.il או 03-670-3334

אודותינו:
SkyLimit נוסדה בשנת 2003 ,והינה חברה ישראלית המספקת שירותי פיתוח עסקי, שיווק ומכירות ליצואנים ישראלים בשוק הבינלאומי. במהלך השנים צברנו ניסיון רב בתעשיות רבות בהן אנו מסייעים ללקוחותנו להגיע לשוקי היעד בהצלחה וכן בבחירת השותפים העסקיים המתאימים להם ביותר. החברה מספקת שירותים רחבים ומגוונים בהתאמה לכל יצואן, ניסיונו,והזירות הגיאוגרפיות בהן הוא מבקש לפעול.

במטרה לספק חשיפה איכותית ליצואנים הישראלים ,הקמנו את הזירה העסקית www.israelexporter.com בה אנו מארחים מאות יצואנים ישראלים ,הנהנים משירותי ניהול המדייה השיווקית ואיתור שותפים עסקיים.
ליצירת קשר – לחץ כאן

קיבלנו במה – בלשכת המסחר

By | Uncategorized | No Comments

lish

יצואני לשכת המסחר הגיעו במהלך דצמבר האחרון לרענן ידע, ולהכיר אותנו כחברה ש'עשתה' יצוא ,וגם להתייעץ בכנס חצי יומי שתכניו הוכנו בקפדנות ב-4 הרצאות מעשירות.

מטרת הכנס הייתה להנחיל כלים משלב הכנת האסטרטגייה ,ועד לרמת היישום- מחד, ומשלב איתור השותפים העסקיים ועד פנייה שיווקית ומקצועית אליהם מאידך.

בין ההרצאות הייתה התייחסות מקצועית לנושאים אלה ולעוד שאלות פתוחות בהן נשאלנו

איך לבנות אסטרטגיית יצוא מנצחת?

איך ליצור אסטרטגיות שגם חברות קטנות יכולות לבצע בשוק הבינלאומי?

מהו הסוד להצלחתן של חברות גדולות (רמז: הירידה לפרטים הקטנים ביותר)?

הצלחות וכשלונות שנלמדו בהתנסות אישית לחדירה עם מוצר קמעונאי באמריקה.

מיהו שותף עסקי \מפיץ נכון וכיצד לאתרו?

איך להפוך הפנייה קרה ל'ליד חם'?

ועוד ועוד.

להתראות בכנסים הבאים

המרצים בכנס:

  • מיכאל אהרונסון –מנכ"ל חטיבת הסחר –SkyLimit
  • הלל פורת-מנהל השיווק – SkyLimit
  • משה שרת –מנכ"ל SkyLimit
  • ד"ר דן הרמן- אסטרטג בכיר

ניתן ליצור קשר – msh@skylimit.co.il או 03-670-3334

אודותינו:
SkyLimit נוסדה בשנת 2003 ,והינה חברה ישראלית המספקת שירותי פיתוח עסקי, שיווק ומכירות ליצואנים ישראלים בשוק הבינלאומי. במהלך השנים צברנו ניסיון רב בתעשיות רבות בהן אנו מסייעים ללקוחותנו להגיע לשוקי היעד בהצלחה וכן בבחירת השותפים העסקיים המתאימים להם ביותר. החברה מספקת שירותים רחבים ומגוונים בהתאמה לכל יצואן, ניסיונו,והזירות הגיאוגרפיות בהן הוא מבקש לפעול.

במטרה לספק חשיפה איכותית ליצואנים הישראלים ,הקמנו את הזירה העסקית www.israelexporter.com בה אנו מארחים מאות יצואנים ישראלים ,הנהנים משירותי ניהול המדייה השיווקית ואיתור שותפים עסקיים.
ליצירת קשר – לחץ כאן

חשיבות המחקר – לדעת ולא על בסיס אינטואיציה

By | Uncategorized | No Comments

a1

לאורך השנים בהן אנו פוגשים יצואנים ,מפתיע לגלות כי בחירת מדינות היעד והאסטרטגייה לכבוש אותן נופלת במקרים רבים על בסיס אינטואיציה.

למרות שבעיניי ניתן לשפר החלטות ע"י שימוש בגישות רציונליות, חשוב שנדע מתי וכיצד לסמוך על האינטואיצייה שלנו.

לפני כחודש ביקרתי לקוח חדש, חברת תוכנה המייעלת משמעותית את תהליכי הכנת החומרים הגרפיים בענף הקמעונאות לפני הפצתם. תוך זמן קצר היה ודאי כי לחברה יתרונות ברורים בהשוואה לטכנולוגיות נוכחיות ,אבל לשאלותי

  • מיהם שותפיהם העסקיים הטובים ביותר ?
  • מה מדינות היעד המתאימות?
  • מדוע הן ולא אחרות ?

….התקבל גמגום צורם.

מנהל השיווק טען אחת והמנכ"ל טען אחרת –והדיון התקיים בנוכחותי והבהיר שלחברה יש אמנם מוצר פורץ דרך אך אסטרטגייה בהתהוות .

נראה היה כי המשאבים הרבים לכתיבת שורות הקוד לא הותירה פנאי להכנת האסטרטגייה ,ודווקא זו הוכנה אם בכלל כלאחר יד.

בניית אסטרטגיית שיווק ללא הבנת שוק היעד אינה אחראית ממש כפי שקשה להעלות על הדעת שקברניט ינווט לארץ יעד על בסיס תחושות וללא מידע מקדים ושימוש בכלי ניווט מדוייקים .

המחקר הינו אמצעי חשוב להחלטות שיווקיות מדוייקות.

למרות עלותם של מחקרים, שימוש במחקר איכותי יחסוך הון שיתנדף על בחירות גרועות של ערוצי הפצה ,ללא היכרות אודות המתחרים ,האסטרטגיה שלהם וגם העדפות הצרכנים.

*חברת SkyLimit עורכת מחקרים תמציתיים והיקפיים ללקוחות המבקשים להעמיק בשווקים קיימים,להיכנס לזירות חדשות ,איתור מפיצים ו\או מפיצי מתחרים  ועוד ועוד.

למבקשים, נוכל אף לסייע במימון ניכר למחקרים בהתאמה אישית.

ניתן ליצור קשר – msh@skylimit.co.il או 03-670-3334

אודותינו:
SkyLimit נוסדה בשנת 2003 ,והינה חברה ישראלית המספקת שירותי פיתוח עסקי, שיווק ומכירות ליצואנים ישראלים בשוק הבינלאומי. במהלך השנים צברנו ניסיון רב בתעשיות רבות בהן אנו מסייעים ללקוחותנו להגיע לשוקי היעד בהצלחה וכן בבחירת השותפים העסקיים המתאימים להם ביותר. החברה מספקת שירותים רחבים ומגוונים בהתאמה לכל יצואן, ניסיונו,והזירות הגיאוגרפיות בהן הוא מבקש לפעול.

במטרה לספק חשיפה איכותית ליצואנים הישראלים ,הקמנו את הזירה העסקית www.israelexporter.com בה אנו מארחים מאות יצואנים ישראלים ,הנהנים משירותי ניהול המדייה השיווקית ואיתור שותפים עסקיים.
ליצירת קשר – לחץ כאן

כניסה לשוק הברזילאי עם סקיילימיט

By | Uncategorized | No Comments

samantha-749x600

ברזיל –לא מה שחשבתם!

בכל יום מחדש מפתיע לגלות שקריאת העובדות ופרשנותם הינן עניין סובייקטיבי.

בשנתיים האחרונות נכתב לא מעט על סכומי העתק שברזיל השקיעה לקראת האולימפיאדה והמונדיאל, ובאותה נשימה נכתב גם שמצב הכלכלה וההכנסה של משקי הבית מהווים אתגר לחברות יצואניות המבקשות להיכנס לשוק הברזילאי.

למשל ,בעוד שהמטבע המקומי (הריאל) נחלש בכ-50% ממצבו לפני כשנתיים ,חברות שכן התמידו בחדירה לברזיל מצאו את המצב כהזדמנות לממש כניסה לשוק זה, היות ודווקא הפיחות במטבע היווה הזדמנות להשקעה נמוכה משמעותית מהמצב לפני שנים ספור.

לצד עובדות אלה,לא ניתן להתעלם מכך שזו אחת משלוש הכלכלות הגדולות באמריקה הלטינית המונה כ- 206 מיליון תושבים שלהם צרכים יומיומיים בהיקף משמעותי.

חושבים שברזיל מעניינת?

סמנטה אברבנאל עבאדי ,מנהלת פיתוח עסקי ברזיל בחברת SkyLimit תשמח לסייע בליווי וחדירה לשוק ססגוני וקצבי זה.

קצת על סמנטה….

ישראלית ילידת ברזיל , המביאה איתה ניסיון בפיתוח עיסקי וכשרון ליצור גשר איתן מעל הפערים החברתיים התומך בתעשיין הישראלי.

בעזרת כישוריה ואישיותה מצליחה למנף את הפוטנציאל העסקי ,ועד עתה הובילה בהצלחה חברות ישראליות בתחומי הטכנולוגיה והמדיקל.

 מעוניינים בכניסה לשוק הברזילאי?

ניתן ליצור קשר – msh@skylimit.co.il או 03-670-3334

אודותינו:
SkyLimit נוסדה בשנת 2003 ,והינה חברה ישראלית המספקת שירותי פיתוח עסקי, שיווק ומכירות ליצואנים ישראלים בשוק הבינלאומי. במהלך השנים צברנו ניסיון רב בתעשיות רבות בהן אנו מסייעים ללקוחותנו להגיע לשוקי היעד בהצלחה וכן בבחירת השותפים העסקיים המתאימים להם ביותר. החברה מספקת שירותים רחבים ומגוונים בהתאמה לכל יצואן, ניסיונו,והזירות הגיאוגרפיות בהן הוא מבקש לפעול.

במטרה לספק חשיפה איכותית ליצואנים הישראלים ,הקמנו את הזירה העסקית www.israelexporter.com בה אנו מארחים מאות יצואנים ישראלים ,הנהנים משירותי ניהול המדייה השיווקית ואיתור שותפים עסקיים.
ליצירת קשר – לחץ כאן

מעוניינים בכניסה לשוק הפולני

By | Uncategorized | No Comments

תכירו את Gosia Szot – או בשמה הפולני המלא : Małgorzata Szot או כפי שהיא מעדיפה שיכנו אותה בישראל: גושה שוט

מנהלת פיתוח עסקי בחברתנו לפולין המבינה ומכירה את התרבות המקומית ופותחת כל דלת אפשרית בשוק זה לתעשיינים ישראלים, ומתגוררת בישראל.

כאשר מדובר על שוק צומח בהתמדה באירופה עם תל"ג של 26,000$ ,הממוצב כלכלית חזק ופתוח לייחודיות הישראלית –מדובר בפולין.

הפעם נדליק זרקור על המסחר המקוון – פולין, שהנה שחקנית חדשה יחסית בעולם הצרכנות המערבי, היא אחד השווקים הצומחים ביותר באיחוד האירופי. שווי התעשיה הזו, הצומחת במהירות מסחררת, מוערך בכ-7 מיליארד אירו, וההערכות מצביעות על כך שה"מפץ הגדול" עדיין לפנינו. שיעור חדירת האינטרנט לפולין עומד על 76%, כאשר 78% מהפולנים מבקרים באתרי מסחר מקוון (חנויות אונליין, מכירות פומביות, אתרי השוואות מחירים ואתרי קבוצות רכישה) .

באוכלוסיה של 38 מיליון איש המשמעות היא כ- 17 מיליון לקוחות פוטנציאליים. כל האמור הופך את פולין ליעד אטרקטיבי עבור חברות ישראליות בכלל ובמובן שגם בתחום המסחר המקוון המחפשות להיכנס לשוקי מזרח אירופה.

כדי לפעול בזירה הפולנית חשוב לבחור את השותף העסקי המתאים ביותר ,להציג לו את הייחודיות של מוצריכם וההזדמנות העסקית עבורו, ורצוי….בפולנית. 

חברות המתעניינות בשוק זה, מוזמנות להשיב לניוזלטר זה ב"השב" –ונדאג ליצור עמכם קשר בהקדם.

או ניתן לשלוח אימייל ל: msh@skylimit.co.il

desrt גושה שוט


ליצירת קשר – לחץ כאן

 

03-670-3334

SkyLimit

נא להכיר: פריד – האיש של היצואנים במדינות ערב

By | Uncategorized | No Comments

פאריד אל סלה

במציאות בה אירופה מסתמנת כשוק המתקשה להבטיח, יצואנים רבים מגלים לאחרונה שמדינות ערב השכנות עשויות להיות שוק מעניין שרק הגשר אליו מורכב.

האתגר ידוע: מדינות ערב נמצאות כה קרוב אך זהות המוצרים וארץ ייצורם וגם…הבדלי התרבות והשפה, הופכים את האתגר לרוב ללא מימוש.

לחברתנו הצטרף מנהל בכיר שעשוי לשנות את פני התמונה ולהיות האיש הנכון שיאפשר כניסה לשווקים אלה: פריד אל-סלה

פריד, תושב פורידיס למד באוניברסיטת בן גוריון ודובר עברית ערבית ואנגלית באופן רהוט, מביא עמו ניסיון בניהול בשוק המקומי והבינלאומי מהחברות הגדולות במשק וביניהן קימבלי קלארק, פריגת, אוסם, ג'ונסון אנד ג'ונסון, כרמית, נוברטיס, קוקה קולה, שטראוס, יפאורה-תבורי ועוד ועוד.

הניסיון של פריד בולט בעיקר בהיבטי השיווק והמיתוג לשוק הערבי, אך גם בנושאי לוגיסטיקה וכוח אדם אותם רכש במסגרת תפקידיו בחברות אלו במצרים וירדן ועבורם זכה באותות הצטיינות.

ההיכרות הקרובה עם השווקים ברשות הפלסטינית, ירדן, מצרים, האמירויות וערב הסעודית הופכות אותו לנכס משמעותי בחדירה לשווקים אלה.

ליצואנים המעוניינים להתייעץ לקראת חדירה לשווקים אלה ולהנות מליווי אישי צמוד ממקצוען אמיתי –יש היום כתובת חדשה בחברת SkyLimit.

התקשרו ונשמח להיפגש על קפה מהביל!

ניתן ליצור קשרmsh@skylimit.co.il או 03-670-3334

אודותינו:
SkyLimit נוסדה בשנת 2003 ,והינה חברה ישראלית המספקת שירותי פיתוח עסקי, שיווק ומכירות ליצואנים ישראלים בשוק הבינלאומי. במהלך השנים צברנו ניסיון רב בתעשיות רבות בהן אנו מסייעים ללקוחותנו להגיע לשוקי היעד בהצלחה וכן בבחירת השותפים העסקיים המתאימים להם ביותר. החברה מספקת שירותים רחבים ומגוונים בהתאמה לכל יצואן, ניסיונו,והזירות הגיאוגרפיות בהן הוא מבקש לפעול.

במטרה לספק חשיפה איכותית ליצואנים הישראלים ,הקמנו את הזירה העסקית www.israelexporter.com בה אנו מארחים מאות יצואנים ישראלים ,הנהנים משירותי ניהול המדייה השיווקית ואיתור שותפים עסקיים.
ליצירת קשר – לחץ כאן