לקוחות ממליצים

By | Uncategorized

חברת SkyLimit מספקת שירותי מחקר ופיתוח עסקי לחברת ״סיעתא מובייל״ בחצי שנה האחרונה.

חברת סיעתא www.siyatamobile.com מובילה עולמית ומפתחת מערכות תקשורת סלולארית ללקוחות עסקיים וארגונים גדולים, מציעה שלל פתרונות תקשרת עבור ציי רכב ציבורי ומסחרי. משווקים כיום תחת המותג Uniden® Cellular

התבקשנו לאתר עבורם מפיצים חדשים בארה״ב במטרה להרחיב את הפעילות שלהם בצפון אמריקה. על ביצוע משימה זו בהצלחה רבה קיבלנו את מכתב התודה הבא:


The Siyata team worked closely with the Skylimit team to well define the target customers that we wanted to reach in the US so as to assure that their search and lead generation will be well focused After working together for 6 months I can attest that Skylimit were successful in targeting 30 relevant accounts for us (approximately 15 percent of the leads they gave us) who quickly became buying customers of ours
I highly recommend this effective lead generation system for companies looking to open up new international markets
It is a pleasure working with Herzel and the Skylimit team

Marc Seelenfreund, CEO – Siyata Mobile  


 

צוות Siyata עבד בשיתוף פעולה הדוק עם צוות Skylimit בהגדרת לקוחות היעד ומפיצים שרצינו  לאתר בשוק האמריקאי, במטרה להבטיח שהמחקר שלהם יניב ‘לידים’ איכותיים.

בתום עבודה משותפת בת 6 חודשים אני יכול להעיד כי Skylimit הצליחו באיתור כ 30 לקוחות רלוונטיים עבורנו (המהווים כ-15% מהמחקר) אשר הפכו ללקוחות רוכשים בפועל תוך זמן קצר.

אני מאוד ממליץ להיעזר בשירות זה עבור חברות המבקשות לפתוח ולחדור לשווקים בינלאומיים חדשים.

זה תענוג לעבוד עם הרצל וצוות Skylimit!

כל מה שרציתם לדעת על המתחרים – ולא העזתם לשאול

By | Uncategorized | No Comments

 

 בואו נדבר קצת על החלטות היצואן המתקבלות בניגוד להכרה בעובדות–

ברוב המקרים בהם אנחנו נפגשים עם יצואנים–מוסכם ע”י מחלקת השיווק כי קבלת החלטות נכונות תלוייה במידע רלבנטי המגיע אליהם בתזמון הנכון–העשוי לעצב להם את התובנות והאסטרטגייה.

בנסיבות אלו, אני מופתע לגלות כי לעתים קבלת ההחלטות השיווקיות אינה מתקיימת בתהליך מוסדר ותוך הסתפקות בהיכרות מעטה של שוק היעד ואף ויתור על החשוב מכל: מידע על המתחרים.

לאחר הבנה שמדובר בצורך קריטי ליצואנים ישראלים ,החלטנו להשיק שירות חדש!!

הנה כמה דוגמאות שחשוב לדעת לפני כניסה לשוק יעד על המתחרים, ונוכל לסייע בהשגתם:

  • איתור מפיצי המתחרים ופרטי הקשר המלאים אליהם.
  • הצעות מחיר או מחירון אותם מציעים המתחרים ללקוחותיהם.
  • ברושור או מצגת של המתחרה.
  • ניטור כל (!!) שינוי שיבוצע באתר המתחרה .

מומלץ שהחלטות הטובות לארגון המבקש לכבוש את השוק הבינלאומי לא יתקבלו ממיחזור החלטות ודרכי פעולה מזירות גיאוגרפיות אחרות. בכל זירה וזירה המתחרים לא תמיד זהים ואסטרטגיית התמחור שלהם שונה, כמו גם טעמם השונה של הלקוחות.

כחברת מחקר, אנו מוצאים שכיום יש מודעות רבה יותר להבנה מקדימה על שוק היעד ,ובפועל החלטות מתקבלות יותר ויותר על בסיס מידע איכותי המסייע בההכוונת המדיניות השיווקית.

מידע רב מצוי בהתחקות אחר פעילות המתחרים ובעינינו זו ללא ספק התמחות, אשר מצריכה ניסיון רב בעולם המודיעין. איסוף המידע נעשה בשיטות שונות כמו מאגרי נתונים, מידע קיים באינטרנט, רשתות חברתיות, שיחות טלפוניות,אלגוריתמים שפיתחנו, פגישות אישיות עם אנשים רלוונטים ועוד.

תשאלו אותנו על המתחרים שלכם (במידה ואינם מישראל) –ונשמח לסייע כפי שסייענו כבר למאות יצואנים  – לחץ כאן

 

If you know the enemy and know yourself, you need not fear the result of a hundred battles

If you know yourself but not the enemy, for every victory gained you will also suffer a defeat

If you know neither the enemy nor yourself, you will succumb in every battle

זהירות! חובבנים בתחפושת

By | Uncategorized | No Comments

רבים מאיתנו קיבלו הודעת אימייל המבטיחה לספק מידע מטוייב על השותפים העסקיים או הלקוחות הבאים שלנו, אם רק…נשיב לאימייל שקיבלנו.

המלכודת הגדולה היא כאשר המסר מגיע מחברה הנראית לכאורה מהוגנת, עם אתר מרשים ופועלת אפילו בארה”ב.
לרוב לא מדובר ב’עוקץ’ או בתרמית, אלא חוסר מקצועיות המנצלת את הרצון של היצואנים להיכנס לשווקים חדשים.
מקרה כזה קרה לחברה ישראלית מאד מרשימה (הגדולה מסוגה במזרח התיכון!).

לנו כחברת מחקר המספקת שירותי איתור שותפים עסקיים ליצואנים, ברור שהבנת הפעילות של היצואן, מתחריו והייחודיות של מוצריו הינם בסיס לתוצרי מחקר ראויים.

ללא הבנה מעמיקה מיהו השותף העסקי המתאים ביותר-אין סיכוי להצלחה במחקר.
כך הוצגה עוגמת הנפש של היצואן בפרופיל הלינקדאין שלו –שמטרתה להזהיר יצואנים אחרים מאירוע דומה:

 

נשמח לסייע באיתור ערוצי השיווק והשותפים הבאים שלכם בארצות היעד!

משה שרת
03-6703334
msh@skylimit.co.il 

איך לבחור שוק יעד?

By | Uncategorized | No Comments

אני פוגש יצואנים רבים מדי שבוע, לנתח את הביצועים של מחלקת המכירות בהתאם לאסטרטגיה ולתוכניות העבודה.בתהליך קצר אך פשוט אנו משווים בין הביצועים השנה לשנים הקודמות ובוחנים התוצאות ב-2 אפיקים:

  • במדינות בהן החברה מוכרת מעל 5 שנים
  • ומנגד מבצעים השוואה למדינות אליהן החברה נכנסה בשלוש שנים האחרונות.

ברוב המקרים ההפתעה הגדולה היא אודות המדינות שנבחרו ב-3 השנים האחרונות.למעשה ההפתעה אינה בבחירת המדינות אלא בתהליך בחירתן המבוסס על אינטואיציה ברובו.וכידוע, לעתים גם אינטואיציה טובה טועה…

אז איך נכון לבחור מדינות יעד?

  • בשלב הראשון נדרשת הגדרה מדוייקת של השוק והתעשייה בה הנכם פעילים.
  •  לאחר מכן צמצום המדינות המתאימות יתקיים בשיטת האלימנציה: מהם הקריטריונים שבהתקיימם המדינה מתאימה או לא מתאימה לחברתינו.
  • מכאן מתחיל שלב איסוף מידע וסינון ראשוני לצורך עריכת הממצאים להכנת מטריצה מדינה/קריטריון.
  • כדי לצמצם את האפשרויות נדרשת בחירת קריטריונים לבחירת מדינה.קריטריונים אלו יאופיינו על בסיס מדד שבהתקיימם  זו הזדמנות/איום (רצוי לאסוף 5-7 קריטריונים למדינה)
  • שלב הסיכומים יכלול שקלול המדינות בהתאם לאיסוף המידע בהתאם לדירוג מידת התחרותיות של כל מדינה ומדינה.

טיפ :חשוב שהדו”ח יסקור פרמטרים של חסמי רגולצייה ורמת מיסוי הקיימים במדינות היעד.

ועוד טיפ: כאשר ניגשים לבחירת מדינות היעד הראשוניות יהיה חשוב להתרכז ב 20-30 מדינות ראשוניות ומשמעותיות ולא להתייחס לכל מדינות העולם.

רוצים לצמצם טעויות בבחירת שוק יעד ואובדן זמן ותקציב שיווק?

נשמח לעמוד לרשותכם ולסייע בתהליך חיוני זה.

משה שרת

מנכ”ל SkyLimit

msh@skylimit.co.il

03-6703334

לקוחות Skylimit מספרים – לחץ כאן:

סטטיסטיקות שמנהלי מכירות בינלאומיות חייבים לדעת –

By | Uncategorized | No Comments

מנהלי מכירות במחלקות בינלאומיות מתקשים להבין מדוע מהלך מסויים מצליח או נכשל ולרוב זה נובע מהיכרות מוגבלת של הכללים שעובדים.
אספנו עבור יצואנים צרור עובדות סטטיסטיות שלוקטו ממחקרים העוסקים ברכישת לקוחות, חיזור אחריהם וגם נטישה על ידיהם.
במטרה לשמור על ‘יעילות אנרגטית’ של מחלקת המכירות והשימור בחברתכם כדאי מאד להכיר וליישם את הכללים הבאים:

1. התיזמון הטוב ביותר לקיום ‘שיחה קרה’ הינו בין 16:00-17:00. התזמון השני בטיבו הינו 08:00-10:00 .
מאידך התזמון הגרוע ביותר הינו בין 11:00-14:00. (InsideSales and Kellogg School of Business)
2. יום חמישי הוא היום הטוב ביותר לשיחה עם לקוחות פוטנציאליים. יום רביעי הוא היום השני בטיבו. יום שלישי הוא היום הגרוע ביותר.
3. בשנת 2007 יחס ההמרה הממוצע בין ‘שיחות קרות’ לאיתור לקוח פוטנציאלי עמד על 3.68 .
כיום יחס ההמרה עומד על 8 ניסיונות. (InsideSales and Kellogg School of Business)
4.עבור 80% מהמכירות נדרשות בממוצע 5 שיחות מעקב לאחר פגישת ההיכרות הראשונית כדי להגיע להזמנה. 44% מאנשי המכירות מוותרים לאחר שיחת מעקב ראשונה. (The Marketing Donut)
5. 63% מהלקוחות הרואים מצגת שיווקית מכירתית זוכרים סיפורים שבהם נעשה שימוש במהלך הצגתן. רק 5% זוכרים סטטיסטיקה. (Chip and Dan Heath)
6. 70% מהחלטות הרכש מתבצעות כדי לפתור בעיות. 30% מההחלטות מתבצעות כדי לזכות בהכרה, הערכה וכו’ מהחברה בה מנהל הרכש פועל. (Impact Communications)
7. בכל שנה, חברות מאבדות 14% מהלקוחות שלהן בממוצע. (Business Brief)
8. ל- 58% מהלקוחות הפוטנציאליים שרכשו יש יותר התנגדויות במהלך המכירה מלקוחות פוטנציאליים שלא רכשו. למד להעריך התנגדויות במהלך המכירה

הערה: הזמנים המומלצים להתקשרות מתייחסים כמובן לשעה בארץ היעד.

לקוחות Skylimit מספרים – לחץ כאן:

ספרו סיפור שיתמוך בייחודיות המוצר שלכם

By | Uncategorized | No Comments

בכתבה הקודמת תיארנו את המחקר המבהיר מה לקוחות יזכרו בעיקר ממצגת שיווקית-
את הסיפור המרתק שתספרו שיתמוך בייחודיות המוצר שלכם (!)

הנה כמה כללים שחשוב שאנשי שיווק יטמיעו ויתאימו בהצגת החברה והמוצר שלהם או בעצם כיצד לספר סיפור שיווקי טוב בצורה טובה.
ספרו קצר
זיכרו, לקוחותיכם מוקפים באלפי מסרים, פרסומות ועוד ועוד, תנו דעתכם על כך כאשר אתם מחליטים על שילוב הסיפורים ותדירותם במצגת או פגישת היכרות.
חשיבות הסיפור
סיפורים יוצרים תמונה במוח של לקוחותיכם הפוטנציאליים וגם… דימויים ומיצוב. אם אתם מתארים את הפעילות העסקית ומתמקדים רק בייחודיות של הפתרון שלכם אתם עלולים ליפול למלכודת השיעמום…
וסיפור טוב, הוא תיאור חלום שהוגשם.
דעו את הלקוח טרם הכנת הסיפור-
סיפור טוב יפעיל אצל לקוחותיכם את האהדה הנכונה והם גם יזכרו אותו טוב יותר.
האם אותו סיפור יפעל בהצלחה זהה בפני לקוחותיכם בארגנטינה וגם בדנמרק?
כנראה שלא… ולכן מומלץ מאד להכיר את התרבות בארץ היעד ואת המפיץ שלכם טוב כדי להכין את הסיפור הנכון ביותר.

לסיפור שיווקי יעיל של יצואן יש מכלול מרכיבים

הנקודה ההיסטורית

מה היה החלום של החברה ומייסדה עם הקמתה וכן מה הניע לפיתוח הטכנולוגייה הנוכחית .
קונפליקט
בסיפור עסקי טוב יש קונפליקט עם רצונות, מעצורים והתגברות על מכשולים.
היו אותנטיים
סיפור עסקי טוב מסופר שהוא אותנטי, ענייני ואמין.
רצוי מאד להימנע מהסגנון שלעתים הישראלים נוטים לפעמים לגלוש אליו: “באנו,ראינו וכבשנו”.
ואם תדעו לספר אותו באופן אותנטי, נכון ומקצועי, קהל היעד ירצה לשמוע את המשך העלילה, יפנה את חבריו, ישתף פוסטים, ויעניק לכם חשיפה רבה יותר.
מעורבות רגשית של השומע
סיפור עסקי טוב מביא את המפיץ הפוטנציאלי שלכם לחשוב… לצפות למה שיקרה… מה התפתח, ולזהות את הייחודיות שלכם ובעיקר להתחבר אליכם ואל ההחברה שלכם.

תועלות
ספרו באופן ייחודי ורצוי בהומור מהם התועלות שהלקוח הסופי – קהל היעד יקבל מקניית המוצרים או השירותים שלכם.
USP – Unique Selling Proposition ,
איך אפשר לסיים סיפור ללא השגת אחד הערכים החשובים ביותר שלשמו הגעתם לפגישה: ייחודיות ובידול שלכם על פני המתחרים שלכם.
תחשבו על העצמת הבידול, החל מהשלב הראשוני של הכנת הסיפור.

מרחבים עסקיים בהם ניתן להשתמש בסיפור
– שיחת נטוורקינג אקראית.
– שיחת הצגה קצרה בכנס.
– פגישה מוגדרת עם לקוח פוטנציאלי.
– פגישה עם שותפים פוטנציאלים.
– רשתות חברתיות, ניוזלטר ועוד
לסיכום
סיפור שיווקי יעיל וטוב מחבר בין נושאים והוא יותר ממשחק מילים:
מחבר בין החזון האישי דרך היעדים והמטרות ועד מה התועלת והערך שאותה מייצר ללקוחות ולמה כדאי להם לקנות דווקא ממך ולא מהמתחרה כולל תכנון אופן ההצגה באמצעים שונים שיחה, פגישה, מצגת, אתר, פייסבוק ומגון האמצעים הפרסומיים והתדמיתיים.

אז, רוצו לספר.
בהצלחה!

לכבוש שווקים בינלאומיים עם חיוך גדול

By | Uncategorized | No Comments

לכבוש שווקים בינלאומיים עם חיוך גדול

חברת קורטקס מהמובילות את הענף הדנטלי ביצוא לעולם, מאופיינת בדינמיות ואסטרטגיית חדירה רוחבית למספר מדינות במקביל.

הדרישות של קורטקס מחברת סקיילימיט היו לנוע על פי הקצב והמקצועיות שלהם וכן לספק מחקר מאד מדוייק שישמש את מחלקת השיווק לפי הזירות הגיאוגרפיות.

שמחנו לגלות שלדעתם הם בחרו נכון!

cortex


אודותינו:
SkyLimit נוסדה בשנת 2003 ,והינה חברה ישראלית המספקת שירותי פיתוח עסקי, שיווק ומכירות ליצואנים ישראלים בשוק הבינלאומי. במהלך השנים צברנו ניסיון רב בתעשיות רבות בהן אנו מסייעים ללקוחותנו להגיע לשוקי היעד בהצלחה וכן בבחירת השותפים העסקיים המתאימים להם ביותר. החברה מספקת שירותים רחבים ומגוונים בהתאמה לכל יצואן, ניסיונו,והזירות הגיאוגרפיות בהן הוא מבקש לפעול.

במטרה לספק חשיפה איכותית ליצואנים הישראלים ,הקמנו את הזירה העסקית www.israelexporter.com בה אנו מארחים מאות יצואנים ישראלים ,הנהנים משירותי ניהול המדייה השיווקית ואיתור שותפים עסקיים.
ליצירת קשר – לחץ כאן

קביעת פגישות לקראת נסיעות – לסחוט את כרטיס הטיסה והמלון

By | Uncategorized | No Comments

a2

רואי החשבון מתייחסים בפירוט והעמקה ל-2 שורות דומיננטיות בסעיפי ההוצאות :
קבועות לעומת משתנות.

מנהלי פיתוח עסקי ומנכ”לים היוצאים לפגישות לא תמיד מעמיקים בתובנות אלה ,ולא אחת מגיעים לאירוע בינלאומי , פגישה עסקית אחד או שתיים ,תערוכה או כנס וממהרים לשוב ארצה.

ומה עם הקבועות :הטיסות הלינה וימי העבודה? האם נעשה כאן מימוש מקסימלי של הוצאה זו?

הנה מה שאנחנו מציעים :

אתם יודעים חדשיים מראש על נסיעה עסקית ? תסחטו את הקבועות עד הסוף!!!

צרו אתנו קשר ,תתארו את הגורמים העסקיים שתרצו להיפגש עמם בארץ היעד ונדע לסייע.

________________________________________________________________

כחברת מחקר ופיתוח עסקי נאתר עבורכם את הגורמים המתאימים ביותר ,ואחד ממנהלי הפיתוח העסקי בחברתנו ידע גם ‘לפתוח דלתות’ בשפת ארץ היעד ,ולתאם פגישות.

לחברתנו כושר מוכח להתניע פרויקט כזה תוך יומיומיים וכן אנשי החברה דוברים מגוון שפות:

איטלקית, ספרדית, צרפתית, פולנית, צ’כית, יפנית, סינית, פורטוגזית, צ’כית, ויטנאמית ועוד.

ניתן ליצור קשר – msh@skylimit.co.il או 03-670-3334

אודותינו:
SkyLimit נוסדה בשנת 2003 ,והינה חברה ישראלית המספקת שירותי פיתוח עסקי, שיווק ומכירות ליצואנים ישראלים בשוק הבינלאומי. במהלך השנים צברנו ניסיון רב בתעשיות רבות בהן אנו מסייעים ללקוחותנו להגיע לשוקי היעד בהצלחה וכן בבחירת השותפים העסקיים המתאימים להם ביותר. החברה מספקת שירותים רחבים ומגוונים בהתאמה לכל יצואן, ניסיונו,והזירות הגיאוגרפיות בהן הוא מבקש לפעול.

במטרה לספק חשיפה איכותית ליצואנים הישראלים ,הקמנו את הזירה העסקית www.israelexporter.com בה אנו מארחים מאות יצואנים ישראלים ,הנהנים משירותי ניהול המדייה השיווקית ואיתור שותפים עסקיים.
ליצירת קשר – לחץ כאן

קיבלנו במה – בלשכת המסחר

By | Uncategorized | No Comments

lish

יצואני לשכת המסחר הגיעו במהלך דצמבר האחרון לרענן ידע, ולהכיר אותנו כחברה ש’עשתה’ יצוא ,וגם להתייעץ בכנס חצי יומי שתכניו הוכנו בקפדנות ב-4 הרצאות מעשירות.

מטרת הכנס הייתה להנחיל כלים משלב הכנת האסטרטגייה ,ועד לרמת היישום- מחד, ומשלב איתור השותפים העסקיים ועד פנייה שיווקית ומקצועית אליהם מאידך.

בין ההרצאות הייתה התייחסות מקצועית לנושאים אלה ולעוד שאלות פתוחות בהן נשאלנו

איך לבנות אסטרטגיית יצוא מנצחת?

איך ליצור אסטרטגיות שגם חברות קטנות יכולות לבצע בשוק הבינלאומי?

מהו הסוד להצלחתן של חברות גדולות (רמז: הירידה לפרטים הקטנים ביותר)?

הצלחות וכשלונות שנלמדו בהתנסות אישית לחדירה עם מוצר קמעונאי באמריקה.

מיהו שותף עסקי \מפיץ נכון וכיצד לאתרו?

איך להפוך הפנייה קרה ל’ליד חם’?

ועוד ועוד.

להתראות בכנסים הבאים

המרצים בכנס:

  • מיכאל אהרונסון –מנכ”ל חטיבת הסחר –SkyLimit
  • הלל פורת-מנהל השיווק – SkyLimit
  • משה שרת –מנכ”ל SkyLimit
  • ד”ר דן הרמן- אסטרטג בכיר

ניתן ליצור קשר – msh@skylimit.co.il או 03-670-3334

אודותינו:
SkyLimit נוסדה בשנת 2003 ,והינה חברה ישראלית המספקת שירותי פיתוח עסקי, שיווק ומכירות ליצואנים ישראלים בשוק הבינלאומי. במהלך השנים צברנו ניסיון רב בתעשיות רבות בהן אנו מסייעים ללקוחותנו להגיע לשוקי היעד בהצלחה וכן בבחירת השותפים העסקיים המתאימים להם ביותר. החברה מספקת שירותים רחבים ומגוונים בהתאמה לכל יצואן, ניסיונו,והזירות הגיאוגרפיות בהן הוא מבקש לפעול.

במטרה לספק חשיפה איכותית ליצואנים הישראלים ,הקמנו את הזירה העסקית www.israelexporter.com בה אנו מארחים מאות יצואנים ישראלים ,הנהנים משירותי ניהול המדייה השיווקית ואיתור שותפים עסקיים.
ליצירת קשר – לחץ כאן

חשיבות המחקר – לדעת ולא על בסיס אינטואיציה

By | Uncategorized | No Comments

a1

לאורך השנים בהן אנו פוגשים יצואנים ,מפתיע לגלות כי בחירת מדינות היעד והאסטרטגייה לכבוש אותן נופלת במקרים רבים על בסיס אינטואיציה.

למרות שבעיניי ניתן לשפר החלטות ע”י שימוש בגישות רציונליות, חשוב שנדע מתי וכיצד לסמוך על האינטואיצייה שלנו.

לפני כחודש ביקרתי לקוח חדש, חברת תוכנה המייעלת משמעותית את תהליכי הכנת החומרים הגרפיים בענף הקמעונאות לפני הפצתם. תוך זמן קצר היה ודאי כי לחברה יתרונות ברורים בהשוואה לטכנולוגיות נוכחיות ,אבל לשאלותי

  • מיהם שותפיהם העסקיים הטובים ביותר ?
  • מה מדינות היעד המתאימות?
  • מדוע הן ולא אחרות ?

….התקבל גמגום צורם.

מנהל השיווק טען אחת והמנכ”ל טען אחרת –והדיון התקיים בנוכחותי והבהיר שלחברה יש אמנם מוצר פורץ דרך אך אסטרטגייה בהתהוות .

נראה היה כי המשאבים הרבים לכתיבת שורות הקוד לא הותירה פנאי להכנת האסטרטגייה ,ודווקא זו הוכנה אם בכלל כלאחר יד.

בניית אסטרטגיית שיווק ללא הבנת שוק היעד אינה אחראית ממש כפי שקשה להעלות על הדעת שקברניט ינווט לארץ יעד על בסיס תחושות וללא מידע מקדים ושימוש בכלי ניווט מדוייקים .

המחקר הינו אמצעי חשוב להחלטות שיווקיות מדוייקות.

למרות עלותם של מחקרים, שימוש במחקר איכותי יחסוך הון שיתנדף על בחירות גרועות של ערוצי הפצה ,ללא היכרות אודות המתחרים ,האסטרטגיה שלהם וגם העדפות הצרכנים.

*חברת SkyLimit עורכת מחקרים תמציתיים והיקפיים ללקוחות המבקשים להעמיק בשווקים קיימים,להיכנס לזירות חדשות ,איתור מפיצים ו\או מפיצי מתחרים  ועוד ועוד.

למבקשים, נוכל אף לסייע במימון ניכר למחקרים בהתאמה אישית.

ניתן ליצור קשר – msh@skylimit.co.il או 03-670-3334

אודותינו:
SkyLimit נוסדה בשנת 2003 ,והינה חברה ישראלית המספקת שירותי פיתוח עסקי, שיווק ומכירות ליצואנים ישראלים בשוק הבינלאומי. במהלך השנים צברנו ניסיון רב בתעשיות רבות בהן אנו מסייעים ללקוחותנו להגיע לשוקי היעד בהצלחה וכן בבחירת השותפים העסקיים המתאימים להם ביותר. החברה מספקת שירותים רחבים ומגוונים בהתאמה לכל יצואן, ניסיונו,והזירות הגיאוגרפיות בהן הוא מבקש לפעול.

במטרה לספק חשיפה איכותית ליצואנים הישראלים ,הקמנו את הזירה העסקית www.israelexporter.com בה אנו מארחים מאות יצואנים ישראלים ,הנהנים משירותי ניהול המדייה השיווקית ואיתור שותפים עסקיים.
ליצירת קשר – לחץ כאן