למה יצואנים מפספסים תחזית מכירות?

By | Uncategorized

רוצים להגדיל המכירות בשוק הבינלאומי בשנת 2019 ואין לכם זרימת לידים קבועה ואיכותית?

(הטבה משמעותית בתחתית הכתבה!)

אנו נפגשים עם חברות רבות מדי שנה לדיון וסיוע בחיזוי המכירות והבניית שיטות שיאפשרו דיוק מרבי ומוצאים כי להחמצת התחזית סיבות קבועות אך הבולטת שבהן הינה איתור לקוחות פוטנציאליים ופנייה אליהם מדי שבוע:

  •      ניטור לקוי של תהליכי המכירה ב’משפך המכירות’:מנהל המכירות לא מעודכן בזמן אמת על כמות ואיכות מחזורי המכירות:
  •      כמה פגישות בוצעו עם לקוחות פוטנציאליים.
  •      לכמה מהם הוגשה הצעת מחיר.
  •      כמה מו”מ נוצרו בעקבות כך ומה הסיכוי לסגירת העסקה ומתי.

בישיבות השבועיות של מחלקת המכירות חשוב לשתף מידע כדי ‘להיכנס לראש של הלקוח’ ולזהות מה גורם ללקוח לרכוש מאתנו ומהו תהליך הרכש של הלקוחות.

בנוסף,כדי להצליח לעמוד ביעדי ההנהלה (לדוגמא מכירת 35 מוצרי X ברבעון) יש לנתח את התהליכים בשנה החולפת  באמצעות יצירת ‘משפך’ כדלקמן:

  • כמה לידים קרים מחלקת השיווק והמכירות יצרו כדי לבצע מכירה אחת.
  • מה יחס ההמרה למחזור מכירות מהלידים: מתוך כמה לידים קרים הצליחה מחלקת המכירות לטייב זאת למחזור מכירה אמיתי וכמובן כמה זמן נמשך מחזור מכירה.
  • במידה ונמצא כי עבור כל מכירה יש ליצור 15 לידים קרים,זה חייב להיות יעד מחלקת השיווק לספקם במכפלת 35X המהווה יעד המכירות של ההנהלה.
    ללא עמידה ביעדי יצירת ההזדמנויות(הלידים) לא יתאפשר למחלקת המכירות לעמוד ביעדים.
  • כדי לאמוד את ההתקדמות בתוך הרבעון לעמידה ביעדים,חייב להתבצע ניטור קבוע על ההתקדמות בתוך כל מחזור מכירה וסיוע ההנהלה לקיומה.

כאשר אני נפגש עם הנהלות של חברות יצואניות לאימון והקניית הכלים לחיזוי,אני מופתע לגלות כי חלק גדול מהבעיה נובע מפאת חוסר שימוש בכלי ניהול מקצועיים לניהול מחזורי המכירה ולקשרי הלקוחות (CRM).

חלק גדול של החברות משתמש בגיליון אקסל ואף שנרכשו כלי ניהול מקצועיים אין הקפדה על הזנתם בנתונים המציגים את ההתקדמות של כל מחזור מכירה.

(טיפ: לקראת ישיבה שבועית של מחלקת המכירות- מומלץ לדרוש מצוות המכירות להגיע עם דו”ח המופק ממערכת ה-CRM המציג את ההתקדמות בתהליך).

ההטבה –

איתור מפיצים ב-4 מדינות לבחירתכם:

במשך 6 חודשים נאתר את פרטי הקשר למפיצים ושותפים עסקיים שאליהם תפנו מיידית להרחבת הפעילות הבינלאומית שלכם.

5 היצואנים הראשונים ייהנו מסיוע ממשלתי נדיב!

לפרטים נוספים, אנא שלחו מייל חוזר –ונתקשר אליכם.

חברת סקיילימיט מסייעת ליצואנים ישראלים  באיתור שותפיהם העסקיים במשך 15 השנים האחרונות ובאמצעותנו נפתחו דלתות רבות ונחתמו הסכמי הפצה.

ליצירת קשר:
msh@skylimit.co.il
טלפון: 03-6703334
ונחזור אליכם בהקדם!

בברכה,

משה שרת
מנכ”ל SkyLimit

 

 

הוקמה לשכת המסחר ישראל -יוון

By | Uncategorized

בחודש מרץ האחרון ,חברת סקיילימיט וכן קבוצת חברות נוספות ייסדו את לשכת המסחר ישראל -יוון

לשכת המסחר והתעשייה ישראל-יוון שמה לה למטרה לסייע לחברות ישראליות וחברות מיוון לקדם את העסקים ביניהן למען שיפור מאזן הסחר בין שתי המדינות. הלשכה שואפת להיות שותפה מרכזית במארג ההולך ומתהווה בין שני הממשלים, במסחר הדו-לאומי ולתרום לביסוסו של גשר יציב מסחרי ותרבותי, ביחד עם הנספחות המסחרים בשגרירות יוון בישראל, שגרירות ישראל ביוון, לשכת המסחר יוון ישראל וגורמים תומכים משתי המדינות.

אירוע השקתה מחדש של לשכת המסחר הינו ציון אבן דרך לעתיד לבוא ואת זה היה ניתן לראות בבירור עם השתתפותם של שרים בכירים משתי המדינות, ראשי ארגונים כלכליים, אנשי עסקים מהשורה הראשונה ואנשים חדורי מוטיבציה לבוא ולתת מזמנם למען קידום המטרה.

בין התוכניות של מנהיגות הלשכה ניתן לראות הקמה בין היתר של מספר צוותים אשר יעסקו בקידום יזמות בקרב הדור הצעיר, דסק תרבות וספורט, דסק נדל”ן, דסק טכנולוגיות בתחום הספנות והים, דסק חדשנות ועוד.

היקף הסחר הכולל בין שתי המדינות ב 2017 הוא כ 610 מ’ דולר. הפוטנציאל הוא לבטח גדול יותר ועל מקבלי ההחלטות בשתי המדינות לעשות יותר בכדי להכשיר את הקרקע ליזמים, תעשיינים, יצואנים, יבואנים ושחקנים בשוק ההון להציב את יוון כיעד ולעודד יחסי מסחר ותרבות

ענפי הסחר כוללים בעיקר מוצרים כימיקלים, פלסטיק ומכונות לתעשייה. הפוטנציאל הוא לבטח גדול יותר ועל מקבלי ההחלטות בשתי המדינות לעשות יותר בכדי להכשיר את הקרקע ליזמים, תעשיינים, יצואנים, יבואנים ושחקנים בשוק ההון להציב את יוון כיעד ולעודד יחסי מסחר ותרבות.

נשמח לסייע לכם כחברי הלשכה ו\או בחדירה ליוון באמצעות לשכת המסחר

ליצירת קשר:
msh@skylimit.co.il
טלפון: 03-6703334
ונחזור אליכם בהקדם!

בברכה,

משה שרת
מנכ”ל SkyLimit

לבחור שוק יעד מתאים ולחסוך הוצאות שיווק מיותרות

By | Uncategorized

(ספוילר –משתלם מאד לקרוא עד הסוף)

אני פוגש יצואנים רבים מדי שבוע, לנתח את הביצועים של מחלקת המכירות בהתאם לאסטרטגיה ולתוכניות העבודה.בתהליך קצר אך פשוט אנו משווים בין הביצועים השנה לשנים הקודמות ובוחנים התוצאות ב-2 אפיקים:

  • במדינות בהן החברה מוכרת מעל 5 שנים
  • ומנגד מבצעים השוואה למדינות אליהן החברה נכנסה בשלוש שנים האחרונות.

ברוב המקרים ההפתעה הגדולה היא אודות המדינות שנבחרו ב-3 השנים האחרונות.למעשה ההפתעה אינה בבחירת המדינות אלא בתהליך בחירתן המבוסס על אינטואיציה ברובו.וכידוע, לעתים גם אינטואיציה טובה טועה…

אז איך נכון לבחור מדינות יעד?

  • בשלב הראשון נדרשת הגדרה מדוייקת של השוק והתעשייה בה הנכם פעילים.
  • לאחר מכן צמצום המדינות המתאימות יתקיים בשיטת האלימנציה: מהם הקריטריונים שבהתקיימם המדינה מתאימה או לא מתאימה לחברתינו.
  • מכאן מתחיל שלב איסוף מידע וסינון ראשוני לצורך עריכת הממצאים להכנת מטריצה מדינה/קריטריון.
  • כדי לצמצם את האפשרויות נדרשת בחירת קריטריונים לבחירת מדינה.קריטריונים אלו יאופיינו על בסיס מדד שבהתקיימם  זו הזדמנות/איום (רצוי לאסוף 5-7 קריטריונים למדינה)
  • שלב הסיכומים יכלול שקלול המדינות בהתאם לאיסוף המידע בהתאם לדירוג מידת התחרותיות של כל מדינה ומדינה.

טיפ :חשוב שהדו”ח יסקור פרמטרים של חסמי רגולצייה ורמת מיסוי הקיימים במדינות היעד.

ועוד טיפ: כאשר ניגשים לבחירת מדינות היעד הראשוניות יהיה חשוב להתרכז ב 20-30 מדינות ראשוניות ומשמעותיות ולא להתייחס לכל מדינות העולם.

רוצים לצמצם טעויות בבחירת שוק יעד ואובדן זמן ותקציב שיווק?

חברת סקיילימיט הינה ספק בלעדי למחקרים אלה במכון היצוא .
חברי מכון היצוא יהנו מ-50% מימון למחיר אחיד למחקר זה.

אנא השיבו ונשמח לתאם עמכם שיחה או פגישה

משה שרת
מנכ”ל SkyLimit
msh@skylimit.co.il
03-6703334

איך סייענו בהפצת שידורי ספורט למאות מיליוני צופים בארה”ב

By | Uncategorized

מדי יום אנו מאותגרים (וגם נהנים) מהיכרות עם טכנולוגיות ישראליות חדשניות והחדרתם לשוקי היעד.

כך היה גם ברבעון האחרון עם חברת ABonAir המפתחת ומייצרת מערכות וידאו אלחוטיות המשלבות דחיסת וידאו מתקדמת ומערכות רדיו ייחודיות.

הפתרונות של ABonAir מסייעים להפצת שידורי ספורט מאצטדיונים, אולמות  ענק למופעים ועוד ,ומשווקים באמצעות מפיצים ואינטגרטורים רבים בארה”ב ואירופה.

המשימה שהוטלה עלינו: להרחיב את הפעילות בארה”ב ולהגדיל את רשת המפיצים במדינות שהפעילות בהן הינה ראשונית.

לפרויקט היו שתי מטרות:

  1. איתור מפיצים ואינטגרטורים המוכרים ומיישמים פתרנות באצטדיוני ספורט בארה”ב
  2. שיחה מקצועית  למפיצים ואימייל ישיר – ‘פתיחת דלתות’ עבור ABonAir

בתום ישיבת התנעה עם צוות השיווק ב- ABonAir ,חברת סקיילימיט איתרה ופנתה ל 60 מפיצים, ‘נפתחו’ 15 דלתות, נחתם הסכם אחד ואנו לקראת חתימה על הסכמי הפצה נוספים.

בחודש האחרון התמקדנו באיתור מפיצים לקראת התערוכה NAB בלאס וואגס.

תערוכת ה NAB היא תערוכת טכנולוגיות המדיה והבידור הגדולה בעולם. בתערוכה מוצגים החידושים החמים ביותר בתחומי המדיה הדיגיטלית.

לקראת הגעת ABonAir איתרנו עוד כ 30 מפיצים לקראת התערוכה וכן נקבעו חמש פגישות בתערוכה.

רציתי להגיד תודה רבה על העזרה והעבודה המקצועית שלהם בחודשים האחרונים.
משרתת לנו המון ובנוסף, תאמנו פגישות מבטיחות ביותר בזכות עזרתכם הרבה והעבודה המקצועית.

אסף סלע,
מנהל מכירות ABonAir ארה”ב

איתור מפיצים באמצעות פרסומות בגוגל?

By | Uncategorized

כמעט כל יצואן עמו אנו נפגשים מבקש למלא את משפך ההזדמנויות העסקיות של מחלקת המכירות בהתמדה.

בפגישה שקיימתי השבוע, התעניינתי כיצד מחלקת השיווק בחברה המפתחת פתרונות חדשניים לתחום החקלאות פועלת כדי ליצור הזדמנויות חדשות למחלקת המכירות ולאתר מפיצים מקצועיים שיגלו עניין בשיווקם.

סדר הפעולות שתואר לי ע”פ חשיבותו:

  • Google Adwords
  • קמפיין Facebook
  • LinkedIn

לא יכולתי להמנע מהבעת הפתעה בהינתן שהשיווק הנדרש הינו B2B באופיו.

כיצד להימנע מבחירות אקראיות לכלים העשויים ליצור לידים למרות שמיום ליום אנו נחשפים ליותר פלטפורמות שיווקיות באינטרנט או כלים דיגיטליים אחרים?

התשובה היא מיקוד .זכרו ,משאבי התקציב מוגבלים וכך גם הזמן הנדרש בניהול כלים שיווקיים שונים.

נקודת התחלה טובה למחשבה: נסו לדמיין מהי פעילותו הנוכחית של המפיץ הנחשק שלכם : איזה מוצרים אחרים הוא משווק?האם יש לו אנשי מכירות? האם הוא צפוי לבקר בתערוכה? במידה וכן איזו? ועוד ועוד.

עד עתה לא מצאתי שבחברות שבהווייתן הבינלאומית מבקשים לאתר מפיץ\רשת קמעונאית\VAR וכו’ יגיעו אליהם באמצעות קמפיין Google Ads ,גם אם יהיה מטוייב במילות החיפוש הנכונות.

אכן ,לעתים זה מצליח אך קשה לתמוך כך במחלקת המכירות לאורך זמן.

אז מה עושים ?

תבדקו מה בעבר עבד טוב עבור מחלקת השיווק ,ותנסו לשחזר ולשפר.

לדוגמא,

מחקר ה’נתפר’ למידות חברתכם בו מאותרים מפיצים על בסיס הגדרות מאד מדוייקות.

ניהול מקצועי של פרופיל LinkedIn המטרגט את השותפים העסקיים הטובים ביותר עבורכם ,ופנייה מקצועית,בתזמון הנכון –ישיגו לכם פגישות ושיחות מכירה רבות יותר.

למרות ש-  LinkedIn הינה רשת חברתית B2B מקצועית ,גם כאן איני ממליץ על הקצאת תקציב לפרסומות מטורגטות שלא הוכיחו את עצמם בהיבט עלות תועלת עד עתה.

רוצים לדעת עוד ,להתייעץ או להיעזר בנו?
אנא השיבו ונשמח לתאם עמכם שיחה או פגישה

ליצירת קשר:
msh@skylimit.co.il
טלפון: 03-6703334
ונחזור אליכם בהקדם!

בברכה,

משה שרת
מנכ”ל SkyLimit

.

 .

 

מאוריסיו טפר – מנהל פיתוח עסקי למדינות דוברות ספרדית

By | Uncategorized

מאוריסיו טפר

אנו שמחים וגאים להודיע על הצטרפות מנהל חדש לחברתנו המתמחה בפיתוח עסקי ומכירות במדינות אמריקה הלטינית וספרד מזה כ- 30 שנה.

מאוריסיו יליד אורוגואי הינו מהנדס אלקטרוניקה בוגר טכניון עם הישגים מוכחים בתחומי ניהול מכירות בינלאומיות, פיתוח עסקים כולל יצירת שותפויות והסכמי OEM עם חברות זרות, ניהול פרויקטים, שווק בינלאומי ותכנון אסטרטגי.

רוב חייו העסקיים התמקדו בפתיחת שווקים בחו”ל במדינות אלו וניהולם , ובתוך כך הקמת רשתות מכירה ותמיכה מקומיות, איתור וגיוס מפיצים/סוכנים ועובדים מקומיים כולל הכשרתם, איתור לקוחות פוטנציאלים ושימור לקוחות, כולל ניהול מסע ומתן בדרג  C-Level וסגירת חוזים.

מומחה בתחום ה  TELECOM (עבד בטלרד, טלדטה נטוורקס ועוד) וגם בתחום האנרגיה הירוקה / המתחדשת.  בעל יכולת למידה עצמית גבוהה והסתגלות מהירה לכל מגזר תעשייתי (טלקום, תעשיות ביטחוניות – בזכות עיסוקו הצבאי בעבר, סייבר, אנרגיה, תוכנה, רפואה וכו’).

ליצואנים המבקשים להיכנס בבטחה לשווקים אלה, אנא השיבו לאימייל msh@skylimit.co.il זה
ונשמח לתאם פגישת או שיחת היכרות.

ליצירת קשר:
msh@skylimit.co.il
טלפון: 03-6703334
ונחזור אליכם בהקדם!

בברכה,

משה שרת
מנכ”ל SkyLimit

סדנת בחירת שווקים – ינואר 2018 במשרדי מלאנוקס – תמונות

By | Uncategorized
בפגישות המרובות שאנו עורכים עם יצואנים ,אנו מגלים שנושא בחירת שוקי היעד המתאימים להם ביותר, נע בין החלטות מהבטן ועד לקושי אמיתי ומובן שיש לפעול ע”פ מתודולוגייה סדורה.
היות ומדובר בשיטה הכוללת היכרות עם סולמות ערכים ,חידוד ייחודית המוצר והחברה וסינון על בסיס 5 התניות שונות ,הנובע מחקירת השווקים –ערכנו סדנה לימודית לכ-20 יצואנים שהגיעו מתחומים מגוונים:מדיקל,קוסמטיקה,דנטלי,תקשורת ועוד.
הסדנה הבאה שתאמן את היצואנים בבחירת שוקי היעד תתקיים באיזור המרכז במהלך חודש מאי 2018 .
הודעה על המיקום והתאריך יישלחו ממש בקרוב.
לידיעה: סקיילימיט נבחרה כחברת המחקר שתבצע מחקרי בחירת שוקי יעד עבור יצואני מכון היצוא.
עבור מחקרים אלה סבסוד משמעותי של מכון היצוא.

הסדנא הקרובה תתקיים במרכז הארץ במאי 2018

רוצים לשריין מקומכם בסדנה הקרובה?

שילחו לנו אימייל חוזר msh@skylimit.co.il

לסחוט את הפוטנציאל בתערוכה – סיפור הצלחה

By | Uncategorized

 

לא אחת אנו פוגשים יצואנים שחזרו מנסיעה או תערוכה והתחושה הייתה כי לא מיצו את הפוטנציאל עד תום כי לא פגשו מספיק שותפים עסקיים מתאימים.

בין אם הקימו ביתן או שיצאו ללקט מידע,או להיפגש עם שותפים עסקיים פוטנציאליים.

הסיפור של חברת עטיפית היה שונה בתערוכה Fruit Logistica שנערכה במהלך פברואר 2018.

עטיפית מייצרת פתרונות ‘הארכת חיי מדף’ לתוצרת טרייה

ובשנים האחרונות פיתחה תמיסה ייחודית המאריכה חיי הקלמנטינות .

בתערוכה זו חשוב היה לחברת עטיפית להיפגש עם שותפים עסקיים אירופאיים מתחומים שונים ובתוך כך יועצי רגולצייה ,חברות שיווק פירות הדר ,ובתי אריזה ענקיים .

במטרה להגיע ליעדים והמטרות הרבות, פעלנו בטכניקות משולבות עבור עטיפית,

שאנו מציעים לכל יצואן ומכל קטגוריית תעשייה –כי השיטה עובדת!

  1. הגדירו היטב את המטרות שתרצו להפיק מהתערוכה
  2. תתארו מיהם השותפים העסקיים המתאימים ביותר שפגישה עמם תסייע להגיע למטרות.
  3. תחקרו היטב אודות הימצאותם הצפוייה של חברות אלה בתערוכה –ניתן לבצע זאת
    בבדיקה על נוכחותם בשנים הקודמות.
  4. וקיימו את אסטרטגיית המגעים בכמה מישורים:
  • בצעו מחקר לאיתור המנהלים בחברות היעד –ופרטי הקשר המלאים אליהם
  • נהלו ‘פרו אקטיבית’ את פרופיל ה-LinkedIn שלכם או של מנהל החברה שלכם העומד לבקר בתערוכה.
    שלבים אלה כוללים:

    • איתור והתחברות למנהלים הרלבנטיים
    • פנייה מקצועית וקצרה אודותיכם והשת”פ האפשרי
    • הבעת נכונותכם להיפגש בתערוכה
  • שיחות ישירות (ורצוי בשפת היעד של המנהל עמו תרצו להיפגש) תמיד מועילות ומקרבות את ההיתכנות לפגישה מוצלחת בהמשך –תוך קביעת תזמון מדוייק לפגישה
  • בשילוב הטכניקות המתוארות מעלה הצלחנו לתאם לחברת עטיפית 11 פגישות מצויינות ,שחלקן אושרו כבר במהלך הניהול המקצועי של פרופיל ה- LinkedInשל מנהל המחקר בעטיפית ,ניר קדם

ואת יתר הפגישות ארגנו בשיחות ישירות למנהלים אותם איתרנו בשלב המחקרי.

רוצים לסחוט את נסיעתכם הבאה לתערוכה או הגעתכם הבאה לפגישות בחו”ל?

אתם מוזמנים לפנות אלינו להתייעץ ולהחליט על מימוש באופן עצמאי או להיעזר בנו.

ליצירת קשר:
msh@skylimit.co.il
טלפון: 03-6703334
ונחזור אליכם בהקדם!

בברכה,

משה שרת
מנכ”ל SkyLimit

מצאת מפיץ חדש? כל הכבוד, עכשיו מתחילה העבודה…

By | Uncategorized

מאת: מוטי בלאו

כידוע, אחד השלבים הראשונים והקריטיים בהקמת רשת הפצה בינלאומית (ערוצי שיווק) הנו איתור וגיוס מפיץ מתאים בחו”ל. כל אחד שעסק, או עוסק, בכך בפועל יודע שאין מדובר בפעולה פשוטה, אלא בתהליך ארוך ומתסכל, שסופו המוצלח אינו מובטח כלל. לגיוס מוצלח של מפיצים מתאימים נדרשים לא מעט גורמים: היכרות עם השוק, תוכנית סדורה, הצעה אטרקטיבית, משאבים מתאימים, ביצוע עקבי והרבה סבלנות. מה רב הסיפוק, כאשר מצליחים לגייס מפיץ ראוי המביע נכונות להפיץ את מוצרנו בשוק היעד.

אבל, וכאן מגיע אבל גדול למדי, במקרים רבים מגלים, לאחר תקופת ‘ירח דבש’ לא ארוכה, שהמכירות אינן ממריאות בהתאם לציפיות וכך גודל האכזבה. לאחר תקופת הפנמה ובחינה, יגלה היצרן שהמפיץ אינו פועל (‘משקיע’) דיו בכדי לקדם ולמכור את המוצרים. למעשה תופעה זו אינה ייחודית, אלא מוכרת למדי בקרב  העוסקים בניהול מפיצים וניתנת לסיווג כבעיית “הנעת ערוצים”.

בכדי להשיג את יעדי המכירות של היצרן המפיץ נדרש להשקיע מאמץ מכוון הכולל פעילות מגוונת ולאורך זמן. המציאות מלמדת שבשל מגוון סיבות (לגיטימיות לחלוטין) המפיצים לא מונעים מעצמם ואינם נוקטים יוזמה מספקת, במיוחד בשלבי ההחדרה הראשוניים של המוצרים לשוק. כלומר, נדרש מאמץ משמעותי מצד היצרן להניע את המפיצים בכדי שישתפו פעולה ובכדי להשיג את יעדי המכירות שנקבעו. כשמדובר בסביבה בינלאומית מורכבת, רחוקה פיזית ותרבותית קיימים קשיים לא מעטים להניע את המפיצים. חשוב להדגיש שבעיות הנעת ערוצים יכולות לצוץ בכל שלב בחיי שיתוף הפעולה בין היצרן למפיץ וזאת בשל שלל סיבות.

קיימים גורמים רבים לבעיות הנעה בערוצי השיווק. אלו ניתנים לסיווג לארבע קבוצות עיקריות: הבסיס השיווקי, בעיות מצד הספק, בעיות מצד המפיץ ובעיות בממשק שביניהם. צר המקום לדון בכל הבעיות האפשריות, אך חשוב להדגיש כי שלב תחילת היחסים רגיש במיוחד ויכולות להתעורר בו בעיות הנעה רבות. דוגמא פשוטה הנה חוסר ידע מספק אצל המפיץ בנוגע למוצר החדש ולטכניקות השיווק והמכירה הרלוונטיות לו. חוסר ידע זה יכול להוביל לתסכול אצל אנשי המכירות של המפיץ ואלו יאבדו עניין מהר יחסית ויפנו את מבטם למוצרים מוכרים וקלים יותר למכירה. בעיה זו ניתנת לטיפול מקדים קל יחסית, אך קיימות בעיות רבות אחרות, מורכבות הרבה יותר (לדוגמא פוליטיקה ארגונית חוסמת אצל המפיץ).

בכדי לעבור את שלב תחילת היחסים בהצלחה על היצרן לנקוט יוזמה, ללמוד את המפיץ, לנתח חסמים וקשיים אפשריים ולהכין תוכנית פעולה פרו-אקטיבית ייחודית לשלב זה. תוכנית שכזו צריכה לטפל בכל הממדים האפשריים – ממשקים ארגוניים ותהליכים, התאמות ההצעה השיווקית, השקעה בבניית יחסים אישיים ותמיכה בכל ממדי השיווק והמכירה של המפיץ. כל זאת כבר ביום שלמחרת גיוס המפיץ – כפי שאמרנו בהתחלה: אז מתחילה העבודה…

כל הזכויות שמורות© 2017 לחברת פרוקסי מרקטינג סולושינס בע”מ

המדינות הטובות ביותר עבור תיירות דנטלית (טיפ לבחירת שוק יעד)

By | Uncategorized

נסיעה לחו”ל כדי לבצע טיפולי שיניים הינה החלטה סבירה לחלוטין לאזרחים רבים במדינות בהן עלויות טיפולי  הבריאות יקרות מאוד כמו בארה”ב בין אם התשלום לטיפולים מגיע מחסכונות או מביטוח בריאות יקר.

בסקירה שבצענו, גילינו שאלו המדינות המועדפות לתיירות רפואת שיניים וכניסת חברות ישראליות :

הונגריה: הונגריה היא אחת המדינות המובילות בתיירות הרפואית באירופה. ב 2017, מעל 100,000 מטופלים זרים הגיעו לצורך קבלת טיפולי שיניים בהונגריה, מה שהופך אותה לאחד המקומות המובילים בעולם והמוביל באירופה בתיירות רפואת שיניים, הן במספר המטופלים והן באיכות הרופאים והטיפול. 

תאילנד: עבור 746 $ בלבד (המחיר משתנה ממרפאה למרפאה, אם כי במרפאות הטובות ביותר זהו המחיר), כל אחד יכול לרכוש רפואת שיניים ברמה עולמית בחלק מבתי החולים הגדולים ביותר והמודרנים לשיניים בעולם. יש סיבה ברורה מדוע עשרות אלפי ‘תיירי שיניים’ מגיעים  בקביעות לתאילנד לטיפול שתלים דנטליים: השילוב של רופאים מומחים והנינוחות התאילנדית הופכות את תאילנד לגן עדן להשתלות שיניים.

ספרד: זו מדינה בעלת שם ברחבי אירופה אודות רפואת שיניים האיכותית שלה, וגם עבור שירותי בריאות ברי-השגה. לדוגמה, שתל דנטלי ללקוח עולה רק 653 $ וזה אף זול יותר משתלים דנטליים ממקסיקו (750 $) ו קוסטה ריקה ($ 650). מדינות כדוגמת פולין ($ 480) והונגריה ($ 506) מציעים כמובן שירותי שתלים זולים בהרבה (והם קרובים כמעט כמו ספרד לשווקים נפוצים כמו בריטניה, אירלנד וגרמניה.

צ’כיה: הרפובליקה הצ’כית גם נמצאה כמדינה מתאימה לטיפולי שיניים במחיר סביר בתחום התיירות הרפואית וזאת בלב ליבה של פראג, שהינה עיר היסטורית בפני עצמה. טיסת Low-cost לפראג מהווה אף היא תמריץ  לחיסכון מדהים  בחשבון הסופי אם אתה האירופי. זו הסיבה מדוע יעד זה מהווה בחירתם של תיירי שיניים אוסטרים, גרמנים, שוויצרים ואנגלים.

הפיליפינים: העובדה שהפיליפינים נחשבת מדינת עולם שלישי ועם חוב עצום  לבנק העולמי, מהווה לה יתרון בתחום התיירות הרפואית הודות להשפעה על  שער החליפין המנופח שלה. תייר רפואי יכול לקבל טיפול רפואי ואף סחורות באיכות גבוהה יותר לכל דולר בפיליפינים לעומת דולר במדינות עם סטנדרטים גבוהים כמו ארצות הברית.

פולין: זוהי אחת מהמדינות הוותיקות לתיירות השיניים. בפולין ניתן לקבל טיפול שיניים ברמה עולמית גבוהה למדינות אחרות עם שירותים דומים כדוגמת ארצות הברית, בריטניה, קנדה, אוסטרליה. היתרון התחרותי של פולין בקטגוריית התיירות הרפואית מועדף הינה הודות  לנגישות שלה למדינות מערב אירופה וסקנדינביה .

כחברה הממוקדת בתחום הדנטלי בשנים האחרונות נוכל לסייע לכם באיתור השותף העסקי המתאים ביותר עבורכם במדינות אליהם תרצו להיכנס ,ואף לסייע בשיחה ישירה עמם.

רוצים לדעת עוד?

השיבו לאימייל זה  msh@skylimit.co.il ,ונשמח לחזור אליכם.

 

בברכה,

משה שרת

מנכ”ל SkyLimit

ליצירת קשר:

msh@skylimit.co.il

טלפון03-6703334

ונחזור אליכם בהקדם!