לסחוט את הפוטנציאל בתערוכה – סיפור הצלחה

 

לא אחת אנו פוגשים יצואנים שחזרו מנסיעה או תערוכה והתחושה הייתה כי לא מיצו את הפוטנציאל עד תום כי לא פגשו מספיק שותפים עסקיים מתאימים.

בין אם הקימו ביתן או שיצאו ללקט מידע,או להיפגש עם שותפים עסקיים פוטנציאליים.

הסיפור של חברת עטיפית היה שונה בתערוכה Fruit Logistica שנערכה במהלך פברואר 2018.

עטיפית מייצרת פתרונות ‘הארכת חיי מדף’ לתוצרת טרייה

ובשנים האחרונות פיתחה תמיסה ייחודית המאריכה חיי הקלמנטינות .

בתערוכה זו חשוב היה לחברת עטיפית להיפגש עם שותפים עסקיים אירופאיים מתחומים שונים ובתוך כך יועצי רגולצייה ,חברות שיווק פירות הדר ,ובתי אריזה ענקיים .

במטרה להגיע ליעדים והמטרות הרבות, פעלנו בטכניקות משולבות עבור עטיפית,

שאנו מציעים לכל יצואן ומכל קטגוריית תעשייה –כי השיטה עובדת!

  1. הגדירו היטב את המטרות שתרצו להפיק מהתערוכה
  2. תתארו מיהם השותפים העסקיים המתאימים ביותר שפגישה עמם תסייע להגיע למטרות.
  3. תחקרו היטב אודות הימצאותם הצפוייה של חברות אלה בתערוכה –ניתן לבצע זאת
    בבדיקה על נוכחותם בשנים הקודמות.
  4. וקיימו את אסטרטגיית המגעים בכמה מישורים:
  • בצעו מחקר לאיתור המנהלים בחברות היעד –ופרטי הקשר המלאים אליהם
  • נהלו ‘פרו אקטיבית’ את פרופיל ה-LinkedIn שלכם או של מנהל החברה שלכם העומד לבקר בתערוכה.
    שלבים אלה כוללים:

    • איתור והתחברות למנהלים הרלבנטיים
    • פנייה מקצועית וקצרה אודותיכם והשת”פ האפשרי
    • הבעת נכונותכם להיפגש בתערוכה
  • שיחות ישירות (ורצוי בשפת היעד של המנהל עמו תרצו להיפגש) תמיד מועילות ומקרבות את ההיתכנות לפגישה מוצלחת בהמשך –תוך קביעת תזמון מדוייק לפגישה
  • בשילוב הטכניקות המתוארות מעלה הצלחנו לתאם לחברת עטיפית 11 פגישות מצויינות ,שחלקן אושרו כבר במהלך הניהול המקצועי של פרופיל ה- LinkedInשל מנהל המחקר בעטיפית ,ניר קדם

ואת יתר הפגישות ארגנו בשיחות ישירות למנהלים אותם איתרנו בשלב המחקרי.

רוצים לסחוט את נסיעתכם הבאה לתערוכה או הגעתכם הבאה לפגישות בחו”ל?

אתם מוזמנים לפנות אלינו להתייעץ ולהחליט על מימוש באופן עצמאי או להיעזר בנו.

ליצירת קשר:
msh@skylimit.co.il
טלפון: 03-6703334
ונחזור אליכם בהקדם!

בברכה,

משה שרת
מנכ”ל SkyLimit