איתור מפיצים באמצעות פרסומות בגוגל?

כמעט כל יצואן עמו אנו נפגשים מבקש למלא את משפך ההזדמנויות העסקיות של מחלקת המכירות בהתמדה.

בפגישה שקיימתי השבוע, התעניינתי כיצד מחלקת השיווק בחברה המפתחת פתרונות חדשניים לתחום החקלאות פועלת כדי ליצור הזדמנויות חדשות למחלקת המכירות ולאתר מפיצים מקצועיים שיגלו עניין בשיווקם.

סדר הפעולות שתואר לי ע”פ חשיבותו:

  • Google Adwords
  • קמפיין Facebook
  • LinkedIn

לא יכולתי להמנע מהבעת הפתעה בהינתן שהשיווק הנדרש הינו B2B באופיו.

כיצד להימנע מבחירות אקראיות לכלים העשויים ליצור לידים למרות שמיום ליום אנו נחשפים ליותר פלטפורמות שיווקיות באינטרנט או כלים דיגיטליים אחרים?

התשובה היא מיקוד .זכרו ,משאבי התקציב מוגבלים וכך גם הזמן הנדרש בניהול כלים שיווקיים שונים.

נקודת התחלה טובה למחשבה: נסו לדמיין מהי פעילותו הנוכחית של המפיץ הנחשק שלכם : איזה מוצרים אחרים הוא משווק?האם יש לו אנשי מכירות? האם הוא צפוי לבקר בתערוכה? במידה וכן איזו? ועוד ועוד.

עד עתה לא מצאתי שבחברות שבהווייתן הבינלאומית מבקשים לאתר מפיץ\רשת קמעונאית\VAR וכו’ יגיעו אליהם באמצעות קמפיין Google Ads ,גם אם יהיה מטוייב במילות החיפוש הנכונות.

אכן ,לעתים זה מצליח אך קשה לתמוך כך במחלקת המכירות לאורך זמן.

אז מה עושים ?

תבדקו מה בעבר עבד טוב עבור מחלקת השיווק ,ותנסו לשחזר ולשפר.

לדוגמא,

מחקר ה’נתפר’ למידות חברתכם בו מאותרים מפיצים על בסיס הגדרות מאד מדוייקות.

ניהול מקצועי של פרופיל LinkedIn המטרגט את השותפים העסקיים הטובים ביותר עבורכם ,ופנייה מקצועית,בתזמון הנכון –ישיגו לכם פגישות ושיחות מכירה רבות יותר.

למרות ש-  LinkedIn הינה רשת חברתית B2B מקצועית ,גם כאן איני ממליץ על הקצאת תקציב לפרסומות מטורגטות שלא הוכיחו את עצמם בהיבט עלות תועלת עד עתה.

רוצים לדעת עוד ,להתייעץ או להיעזר בנו?
אנא השיבו ונשמח לתאם עמכם שיחה או פגישה

ליצירת קשר:
msh@skylimit.co.il
טלפון: 03-6703334
ונחזור אליכם בהקדם!

בברכה,

משה שרת
מנכ”ל SkyLimit

.

 .